معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۸۶ مرکز شبانه‌روزی توانبخشی، ۱۰ واحد خانه‌ی کوچک معلولین ذهنی خفیف و خیلی خفیف، ۷۷ مرکز توانبخشی روزانه، ۲۱ مرکز خدمات در منزل و ۶ مرکز مراقبت در منزل در حوزه‌ی توانبخشی بهزیستی استان فعالیت می‌کنند که همه‌ی آنها شرایط قانونی را دارا می‌باشند.

خدمت رسانی ۲۰۰ مرکز توانبخشی  به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بهزیستی خراسان رضوی ، کمیته تخصصی نظارت بر مراکز توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، هیچ پرونده‌ی پشت‌نوبتی ندارد و درخواست‌های تمام متقاضیان مراکز توانبخشی بررسی و تعیین تکلیف شده است.

به گفته‌ی معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، در حال حاضر ۸۶ مرکز شبانه‌روزی توانبخشی، ۱۰ واحد خانه‌ی کوچک معلولین ذهنی خفیف و خیلی خفیف، ۷۷ مرکز توانبخشی روزانه، ۲۱ مرکز خدمات در منزل و ۶ مرکز مراقبت در منزل در حوزه‌ی توانبخشی بهزیستی استان فعالیت می‌کنند که همه‌ی آنها شرایط قانونی را دارا می‌باشند.

وی با تأکید بر اینکه تمام دارندگان مجوزها و موافقت‌های اصولی مراکز تحت نظارت بهزیستی باید برای تمدید مجوز، تمدید پروانه فعالیت، تمدید فعالیت مسؤول  فنی، تغییر آدرس، تغییر اعضای هیأت مدیره و سایر تغییرات قانونی باید به کمیته‌ی تخصصی نظارت بر مراکز توانبخشی مراجعه کنند گفت: مراجعین پس از تکمیل پرونده به این کمیته معرفی می‌شوند تا پس از بررسی‌های تخصصی، برای صدور یا تمدید مجوز به کمیسیون ماده ۲۶ ارجاع شوند.

حمیدرضا علی‌زاده گفت:‌ در حال حاضر، درخواست صدور مجوز برای مراکز تحت نظارت بهزیستی، الکترونیکی شده و افراد یا گروه‌های متقاضی باید مدارک خود را در سامانه‌ی مربوطه بارگذاری نمایند.

وی ادامه داد: این مدارک پس از بررسی شهرستان به ستاد استان ارجاع و در مسیر طی مراحل قانونی قرار می‌گیرد و هر زمان لازم باشد صاحبان مجوز برای مصاحبه تخصصی یا سایر موارد به ستاد استان دعوت می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد:‌ کمیته‌ی تخصصی نظارت بر مراکز توانبخشی هر دو هفته یک بار با حضور نماینده انجمن مراکز توانبخشی و کارشناسان حوزه توانبخشی تشکیل و به تقاضاها رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.