وضعیت مدیریت باشگاه استقلال به قدری آشفته شده است که یک بار دیگر هواداران باشگاه استقلال نگران بلاتکلیفی مزمن در این مجموعه پر طرفدار هستند.

 استقلالی‌ها که دو روز پیش شاهد استعفای دسته جمعی اعضای هیئت مدیره باشگاه بودند تصور می‌کردند با پادرمیانی وزیر ورزش و جوانان بتوانند آرامش مقطعی را دوباره در این باشگاه نظاره گر باشند، اما مقاومت اعضای هیئت مدیره پس از اطلاع از ابقای احمد مددی سبب شد آن‌ها در جلسه حاضر نشوند و تلاش وزارت ورزش و جوانان نقش بر آب شود.

با این حال وزارت ورزش و جوانان در اقدامی غیر منتظر در ساعات پایانی دوشنبه شب با انتشار خبری موافقت خود را با استعفای اسماعیل خلیل زاده اعلام کرد تا به این ترتیب نخستین شوک مدیریتی خود را به مجموعه باشگاه استقلال وارد کند، پس از این اتفاق برخی تصور کردند این یک نشانه برای اعمال فشار به هیئت مدیره است اما اعضای هیئت مدیره بدون عقب نشینی از مواضع خود به صراحت تأکید کردند تا مادامی که احمد مددی به فعالیت خود ادامه دهد قطعاً به کار باز نخواهند  گشت.

با این اتفاقات فضای معادلات مدیریتی استقلال به شدت مبهم شد تا اینکه ظهر روز گذشته مهدی علی نژاد در حاشیه یک رویداد ورزشی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باید به فعالیت خود ادامه دهند!

ادبیات دستوری مهدی علی نژاد نه تنها به مذاق هواداران خوش نیامد، بلکه سبب شد اعضای هیئت مدیره استقلال برای وزیر ورزش و جوانان پیغام بفرستند که نه تنها برنمی‌گردند بلکه از این به بعد حتی یک برگ اسکناس هم بابت استقلال هزینه نخواهند کرد. حالا باید دید با این شرایط و وضعیت نا به سامان مالی استقلال در روزهای باقیمانده از عمر دولت دوازدهم چه معادلاتی برای استقلال رقم خواهد خورد.

مطمئناً با افزایش اعتراض‌ها در جریان تمرین روز دوشنبه استقلال و تهدید ستاره‌ها برای اعتصاب حالا وزارت بیشتر از هر زمانی تحت فشار هواداران و اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار خواهند گرفت تا به نوعی شاهد یک جنجال بزرگ دیگر در دوران مسعود سلطانی‌فر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.