امام جمعه مه‌ولات گفت: فردی به عنوان منتخب مردم باید سکاندار قوه اجرایی شود که مثل یک فرمانده میدانی عمل کند و توان مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن را داشته باشد.

منتخب مردم باید توان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین اسلامی افزود:در شرایط جنگی آن هم جنگ اقتصادی که ناشی از تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشور است نیازمند فردی در مدیریت اجرایی کشور هستیم که با شور و نشاط و انگیزه مضاعف، اشراف میدانی بر مشکلات داشته و برای رفع آن برنامه داشته باشد.
وی ادامه داد:گرانی مسکن، افزایش اجاره بها، تورم مهلک و افسار گسیخته بر بازار و کم شدن ارزش پول ملی کشور از مشکلات مهم امروز جامعه و مردم است و فردی که به عنوان رییس جمهوری انتخاب می شود باید برنامه مدون و علمی و عملیاتی برای رفع این مشکلات داشته باشد.
امام جمعه مه‌ولات گفت: کشور ما متاسفانه به دلیل تحریم های ناجوانمردانه که دشمنان  علیه ملت ما وضع کردند و سوء مدیریت ها در بعضی از مدیران و مشکل کرونا، وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه را  با مشکل مواجه کرده است و مردم ما در مسائل اقتصادی فشارهای زیادی را تحمل می کنند و رییس جمهوری منتخب باید توان رفع این مشکلات را داشته باشد.
اسلامی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری یک مدیریت اتو کشیده و مدیریت از نفس افتاده و پشت میز نشین توان رفع مشکلات کشور را ندارد و باید با روحیه جوانان و با نشاط به دنبال رفع مشکلات کشور بود.
وی ادامه داد: مردم در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برنامه همه نامزدها را به دقت رصد کنند تا انتخاباتی داشته باشیم که به تعبیر رهبر عزیزمان نور علی نور باشد و نتیجه این انتخابات با حضور حداکثری مردم، انتخاب شخصیتی اصلح و بهترین گزینه برای تصدی پست ریاست جمهوری برای تغییر و رفع مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.