استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

استاندار خراسان رضوی سالروز رحلت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، در متن پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: چهاردهم خرداد سالگرد عروج عارفانه پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، روز عزا و ماتم در فراق مرشد و رهبری حکیم برای مریدان و آزادگان در سراسر دنیاست.

وی گفت: سی و دومین سالگرد رحلت جانگدازِ صدای ملت ستمدیده ایران، زبان حق‌گوی حق جو، نماد روشنگری و مقاومت، امام خمینی (ره) را در حالی به حزن و اندوه می‌گذرانیم که خدای را به پاس الطاف بیکرانش شاکریم که پشتوانه‌ای مستحکم تحت زعامت رهبری حکیم از جنس مکتب روح الله و در امتداد مکتب ناب حسینی، هدایت این کاروان امید را با تمام فراز و فرودهای آن برعهده دارد تا عزتمندانه ره به سر منزل مقصود بریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین گرامی می‌داریم سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را که در تاریخ خونین این مرز و بوم نقطه عطفی در ریشه‌کنی استبداد و طاغوت بوده و شهدای آن روز به تأسی از مکتب عاشورا، جان نثاری در راه هدف و اندیشه را سرلوحه قرار دادند تا بر تارک این نظام مقدس همواره پیوندی ناگسستنی میان نام خمینی کبیر و قیام ۱۵ خرداد ماندگار گردد.

وی در این پیام ادامه داد: اینجانب ضمن تجدید عهد با پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره والامرد نیک خصال، سالگرد عروج ملکوتی ایشان و شهدای والامقام فاجعه ۱۵ خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام مردم ولایتمدار دیار خراسان رضوی تسلیت عرض نموده و از حی سبحان تمنای درک حضور امام عصر (عج) و تبعیت از خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب و استواری در محور و مدار ولایت مسئلت می‌نمایم.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.