۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 755429

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت ۱۵۵ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۰ هزار و ۸۱۳ نفر رسید.

کرونا جان ۱۵۵ نفر دیگر را در ایران گرفت

قدس آنلاین:  مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: از دیروز تا امروز (چهاردهم خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۲۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۴۲۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۵۴ هزار و ۳۰۹ نفر رسید.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون دو میلیون و ۵۲۲ هزار و ۷۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۰ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۵۵۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۱۵۶ هزار و ۸۵۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۵۳۶ هزار و ۶۴۳ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند.  مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به چهار میلیون و ۶۹۳ هزار و ۴۹۸ دوز رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.