سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه این حزب تمایل به حمایت از همتی دارد، گفت: بسیاری از احزاب عضو جبهه اصلاحات هم علاقمند به معرفی نامزد هستند.

مایل به حمایت از همتی هستیم

قدس آنلاین: حسین مرعشی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین تصمیم حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ما عضو جبهه اصلاحات بوده و منتظر تصمیم این جبهه درباره انتخابات هستیم.

وی درباره گرایش کارگزاران برای معرفی نامزد تصریح کرد: بسیاری از احزاب عضو جبهه اصلاحات هم علاقمند به معرفی نامزد هستند و همگی منتظر تصمیم نهایی جبهه اصلاحات هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان دارد کارگزاران تصمیمی جدا از جبهه اصلاحات بگیرد، بیان کرد: از حالا نمی شود در این باره سخن گفت. ما در حزب کارگزاران  بعد از تصمیم جبهه اصلاحات ، نظر نهایی خود را اعلام خواهیم کرد.

مرعشی در پاسخ به این پرسش که چرا حزب به حمایت از عبدالناصر همتی گرایش دارد، گفت: این گرایش طبیعی است به هر حال همتی سال ها عضو شورای مرکزی کارگزاران بوده است‌.

این فعال سیاسی در پایان درباره موضع مجمع روحانیون مبنی بر معرفی نکردن نامزد در انتخابات گفت: مجمع روحانیون عضو جبهه اصلاحات نیست ،ولی آنها نظرات خاص خود را دارند که برای ما قابل احترام است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.