۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 755464

با اعلام مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان قرار است اولین اردوی این تیم جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۳ خرداد استارت بخورد.

آغاز اردوی تیم ملی هندبال زنان از ۲۰ خرداد

 به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون هندبال بعد از اعلام حضور تیم ملی هندبال زنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا کره جنوبی اسامی کادر فنی این تیم را اعلام کرد که براساس آن عزت‌الله رزمگر به عنوان مدیر فنی، خدیجه قانع به عنوان مربی، نشیمن شافعیان به عنوان مشاور فنی و ناهید مقبول به عنوان سرپرست تیم معرفی شدند.

قرار است اردوهای تیم ملی از بیستم خرداد و احتمالا به میزبانی اشتادسازه مشهد انجام شود. در مرحله نخست این اردوها قرار است ۵۶ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شوند که این تعداد در دو گروه ۲۸ نفری قرار می‌گیرند. به گفته رزمگر گروه اول بازیکنان از ۲۰ تا ۲۳ خرداد و گروه دوم از ۲۳ تا ۲۶ خرداد به اردو خواهند آمد.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد که در صورت حضور ۱۲ تیم ۶ سهمیه جهانی توزیع خواهد شد. اگر تعداد تیم‌های حاضر کمتر از ۱۲ باشد ۵ تیم سهمیه جهانی خواهند گرفت.

تیم ملی هندبال زنان آخرین بار در هفدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۹۷ شرکت کرد و ششم شد. تیم ملی زنان بعد از آن مسابقات دیگر تشکیل نشد و هیچ اردو و تمرینی نداشته است.

عزت‌الله رزمگر مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان زمان آغاز اردوهای تیم ملی را از بیستم خرداد اعلام کرد و در اینباره به ایسنا گفت: در تلاش هستیم اولین مرحله اردوهای تیم ملی در دو گروه ۲۸ نفری از بیستم خرداد آغاز شود. گروه اول ۲۰ تا ۲۳ خرداد و گروه دوم ۲۳ تا ۲۶ خرداد به اردو خواهند آمد. با رایزنی‌هایی که انجام دادیم احتمالا میزبان این اردو اشتاد سازه مشهد باشد. در پایان مرحله اول تعداد نفرات به ۲۸ نفر کاهش خواهد یافت و تیر و مرداد ۴ مرحله اردوی اصلی و فشرده برای تیم ملی زنان برگزار خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.