استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خرداد سرآغاز تحولات جامعه بشری در سطح جهانی بود، گفت: مهم‌ترین شاخصه قیام ۱۵ خرداد آمدن دین خدا در عرصه زندگی و حاکمیت دین خدا بر جامعه بشر بود،

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محسن اراکی، قیام ۱۵ خرداد را سرآغاز تحولات جامعه بشری در سطح جهانی دانست و گفت: جهان قبل از ۱۵ خرداد با جهان بعد از آن و مناسبات جهانی قبل و بعد از ۱۵ خرداد متفاوت است.

وی با بیان این که مهم‌ترین شاخصه قیام ۱۵ خرداد آمدن دین خدا در عرصه زندگی و حاکمیت دین خدا بر جامعه بشر بود، گفت: نزد خداوند دینی جز اسلام وجود ندارد و اگر دین حضرت موسی و حضرت عیسی(ع) در اسلام به عنوان دین محسوب شده است به خاطر پیروی آنها از رسول خاتم (ص) است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خداوند در آیه ۸۱ سوره آل عمران می‌فرماید از همه پیامبران پیمان گرفته شده است که وقتی رسول خاتم(ص) آمد به او ایمان بیاورند و او را یاری کنند، گفت: اگر قرآن کریم نبود خود مسیحیان و یهودیان داستان‌های معجزات و وجود حضرت عیسی و حضرت موسی علیهماالسلام را به عنوان افسانه یاد می‌کردند و محکم‌ترین دلیل بر وجود انبیاء و معجزات‌شان قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه همه ادیان الهی و مذاهب اسلامی اعتقاد دارند که وقتی امام زمان(عج) ظهور می‌کنند در مسجدالاقصی حضور پیدا می‌کنند، افزود: قیام امام زمان(عج) از مکه شروع می شود و از آنجا به عراق می روند و از عراق با سپاهی به فلسطین و مسجدلااقصی می‌روند و وقتی برای اقامه نماز صبح مهیا می‌شوند حضرت عیسی(ع) رجعت می‌کنند و پشت سر امام زمان(عج) نماز می‌خوانند.

اراکی با بیان اینکه حضرت عیسی(ع) وزیر و یاور حکومت مهدوی می‌شوند و از برخی روایات استفاده می‌شود که فرمانده کل قوای حکومت امام زمان(عج) حضرت عیسی(ع) هستند، گفت: کسی که صهیونیست‌ها را سرکوب می‌کند حضرت عیسی نبی(ع) است که به یاری امام زمان(عج) می‌آید و این یاری حضرت عیسی وفای به پیمانی است که خداوند در آیه ۸۱ سوره آل عمران به آن اشاره می کند.

وی با بیان اینکه دینی جز اسلام در شریعت الهی وجود ندارد و اسلام هم به معنی ایمان به حاکمیت خدا و قوانین الهی در جامعه بشری است، افزود: ما دو نوع دین داریم که یکی دین خدا و دیگری دین شیطان است و دین خدا برهان و دلیل و منطق دارد ولی دین شیطان این‌ها را ندارد و هیچ دلیل ثابتی برای حقانیت آن نیست و بر یک سری دروغ و فریب بنا شده است.

رسانه آزاد؛ دروغِ بزرگ نظام‌های لیبرال

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه امروز رسانه‌های غربی در اختیار سرمایه‌داران است، رسانه آزاد را یک دروغ بزرگ در نظام‌های لیبرال و سرمایه‌داری دانست و گفت: همین فضای مجازی به وضوح نشان می‌دهد که رسانه آزاد یک دروغ است و حتی اجازه نمی‌دهند تصاویر سردار سلیمانی و یا پیام‌های مقام معظم رهبری در فضای مجازی غرب منتشر شود و آنها را فیلتر می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های ما در کشورهای غربی که شعار آزادی بیان می‌دهند ممنوع است و هر رسانه ای که با آنها همسو نباشد تعطیل می‌شود، گفت: در غرب اگر به ادیان الهی هر انتقادی بشود به معنای آزادی بیان است ولی اگر علیه صهیونیست کوچکترین حرفی زده شود با آن مقابله می‌شود.

اراکی با بیان اینکه در غرب حاکمیت سرمایه است و مردم برده پول و پولدارها هستند و هیچ آزادی ندارند، تصریح کرد: دین اسلام آمده است که این بردگی‌ها و زنجیرها را درهم بشکند و مردم آزادانه بتوانند حرف دین و خدا را بشنوند و اگر این کار اتفاق بیفتد فطرت بشریت حقیقت را خواهد فهمید و از حاکمیت پول و فریب رها خواهد شد.

وی با بیان اینکه در غرب حاکمیت سرمایه، زور و شهوت را به عنوان آزادی و دموکراسی به مردم تحمیل می‌کنند، گفت: این کشورها به نام دموکراسی جنگ به راه می اندازند، به نام آزادی مردم را به بردگی، حقوق بشر را به بازی و ارزش‌های انسانی را به باد تمسخر گرفته‌اند و خودشان هم می‌دانند که دروغ می‌گویند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه بسیاری مردم غرب در حال قیام علیه این غل و زنجیرها هستند، گفت: امام خمینی(ره) به خاطر برداشتن این زنجیرها و بیدار کردن بشریت قیام کردند آن‌وقت افرادی در داخل می‌گویند ما باید مانند غرب شویم و اسلام را کنار بگذاریم و یا افرادی که در همین نظام آبرودار شده‌اند، امروز علیه سازوکار این نظام حرف می‌زنند و نمکدان می‌شکنند.

وی با بیان اینکه دین به معنی نظام حاکمیتی است، گفت: در روایتی از امام صادق(ع) در کافی آمده است که خداوند فرمود من گناهان هر امتی که از امام عادل تبعیت کنند را می‌بخشم ولی امتی که حاکمیت امام جائر را قبول کنند و از او پیروی کنند حتی اگر اهل عبادت باشند عذاب خواهم کرد.

ایران؛ نماد مقاومت و آزادگی است

اراکی با بیان اینکه امروز در سراسر جهان نام ایران به عنوان نماد مقاومت، ایستادگی، آزادگی، دفاع از مستضعفان و دفاع از حقوق بشر مطرح است، افزود: امروز حتی در آمریکا و اروپا مردمی که حرف حق به گوششان رسیده است پیرو قاسم سلیمانی هستند و قاسم سلیمانی که سرباز کوچک امام خامنه ای است نماد آزادگی و قهرمانی و نماد دفاع از حقوق مظلومان شده است.

وی در پایان گفت: ما امروز باید با حضور خود پای صندوق‌های رأی امید دشمنان را ناامید کنیم؛ زیرا هر رأیی که به صندوق ریخته شود موجب خشم دشمنان خدا و دین می‌شود و خداوند فرموده است که هر عملی که خشم دشمنان را به دنبال داشته باشد عمل صالح است.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.