رئیس سازمان فضایی ناسا از همه دانشمندان این سازمان خواست تا گزارشاتی که از سال های قبل درباره ورود بشقاب پرنده ها به آسمان آمریکا منتشر شده بود را بررسی کنند.

ناسا وجود بشقاب پرنده ها در آسمان آمریکا را بررسی می کند

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپیس نوشت:

بیل نلسون رئیس ناسا که ماه گذشته به این سمت رسید، از محققان این سازمان فضایی خواسته تا موج مشاهدات بشقاب پرنده‌ها را که خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده طی دو دهه گذشته گزارش کرده اند، بررسی کنند.

نلسون در این باره گفت: "اکنون که در ناسا هستم، به دانشمندان گفتم آیا شما با دید علمی به این گزارشات نگاه می‌کنید، ببینید آیا می‌توانید تعیین کنید این اشیا چه هستند و ما چه رویه‌ای را باید در مقابل آن‌ها پیش بگیریم؟ ما می‌خواهیم، و باید بیشتر درباره این بشقاب پرنده‌ها بدانیم و این همان چیزی است که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم. "

اخبار برخورد بشقاب پرنده‌ها در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شد، در آن زمان نیویورک تایمز و پولیتیکو گزارش دادند که خلبانان نیروی دریایی بارها و بارها اشیای عجیبی را مشاهده کرده اند که در حال انجام مانورهایی هستند که بسیار پیشرفته‌تر از جت‌های خودشان بود. همچنین این گزارشات نشان داد که در سال ۲۰۰۷، وزارت دفاع ایالات متحده برنامه شناسایی تهدیدات هوافضا پیشرفته (AATIP) را برای بررسی مشاهدات بشقاب پرنده‌ها یا UAP‌ها ("پدیده‌های هوایی ناشناخته") ایجاد کرد.

در دسامبر سال ۲۰۲۰، سناتور مارکو روبیو که در آن زمان رئیس کمیته اطلاعاتی سنا بود از پنتاگون و مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده خواست تا گزارشی طبقه بندی نشده در مورد مشاهدات بشقاب پرنده‌ها را ظرف شش ماه به کنگره ارائه دهند. روبیو ماه گذشته در مصاحبه‌ای گفت: "من می‌خواهم که ما این مسئله را جدی بگیریم و روندی برای جدی گرفتن و پیگیری آن داشته باشیم، هر جسم ناشناخته‌ای که در حریم هوایی آمریکا مشاهده شود، می‌تواند تهدیدی برای امنیت ملی ما باشد. من می‌خواهم ما یک فرآیند برای تجزیه و تحلیل داده‌ها در هر بار ورود این اشیا داشته باشیم. "

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.