رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل کاهش ورود واکسن کرونا به خراسان رضوی، روند واکسیناسیون با کندی مواجه شده است ، از مردم درخواست می شود از مراجعه به مراکز بهداشتی بدون دریافت پیامک مبنی بر زمان واکسیناسیون خودداری نمایند.

 کاهش ورود واکسن به خراسان رضوی عامل کند شدن واکسیناسیون کرونا/افراد از مراجعه بدون هماهنگی خودداری کنند

دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: ورود واکسن کرونا به استان خراسان رضوی نسبت به هفته های اخیر کاهش پیدا کرده است از این رو برای اینکه افرادی که نوبت اول این واکسن را دریافت کرده اند قادر به دریافت نوبت دوم آن نیز باشند، روند واکسیناسیون نوبت اول با کندی مواجه شده است.

وی تصریح کرد:  این مشکل در سطح ملی مطرح می باشد و صرفا منحصر به خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد نیست ، به محض اینکه واردات واکسن از روسیه و چین افزایش پیدا کند به تدریج این مساله برطرف خواهد شد که  انتظار می رود در هفته آینده این مشکل برطرف شود.

رئیسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  بیان داشت: در شهر مقدس مشهد مراجعه افراد برای دریافت واکسن کرونا بر اساس هماهنگی قبلی و از طریق پیامک  بوده است، از این رو افراد به صورت خودسر و  تا زمانی که  پیامکی مبنی بر زمان مشخص شده برای دریافت واکسن دریافت نکردند از مراجعه  به مراکز بهداشتی خودداری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.