اسطوره تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه اختصاصی با قدس آنلاین امیدهای تیم ملی برای کسب پیروزی در سه بازی باقیمانده را آنچنان بالا ارزیابی نمی کند.

خداداد عزیزی: برای صعود باید منتظر اتفاقات عجیب فوتبال باشیم

خداداد عزیزی در مصاحبه اختصاصی با قدس آنلاین معتقد است شرایط آماده سازی تیم ملی ایران برای مسابقات مقدماتی جام جهانی، آنچنان امیدها را برای این اتفاق بالا نبرده است. او در این رابطه می گوید:«ما اردوی تدارکاتی آنچنان جالبی را در کیش نگذراندیم. شرایط برای ایران سخت است مخصوصا اینکه بسیاری از تیم ها ترجیح می دهند با ایران بازی تدارکاتی برگزار نکنند و این کار را بیش از پیش برای تیم اسکوچیچ سخت کرده و باید تاکید کنم که ایران شرایط بسیار ویژه ای دارد.»

خداداد در مورد شانس ایران برای کسب پیروزی در هر سه بازی آینده خود در دور مقدماتی از جمله بازی فردا مقابل بحرین و همینطور بازی پایانی مقابل عراق نیز معتقد است:«اگر کسی به راحتی بگوید ایران هر سه بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر می گذارد باید خیلی زیاد از حد نسبت به شرایط خوشبین باشد. من هم دوست دارم همینگونه باشم؛ مخصوصا اینکه فوتبال در چنین زمان هایی که شانس یک تیم بالا نیست و امکان دارد خلاف آن به وقوع بپیوندد جنبه اصلی زیبایی خود را به نمایش می گذارد و در این مورد هم باید منتظر اتفاقات عجیب فوتبال باشیم.»

مهاجم سابق تیم ملی همچنین معتقد است کار سخت اصلی ایران حتی با صعود از این مرحله تازه شروع می شود. خداداد عزیزی ادامه می دهد: «نباید فراموش کنیم که اگر حتی خوش شانس باشیم و از این دور مقدماتی به سلامت عبور کنیم، در دور مقدماتی پایانی جام جهانی تازه دشواری های اصلی به سراغ ما خواهند آمد. مسلما بازی های سخت تری در آنجا در انتظارمان است اما امیدوارم در نهایت به جام جهانی صعود کنیم؛ چون هر گاه این اتفاق افتاده منفعت آن را برای فوتبالمان شاهد بوده ایم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.