سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ایران، به تمجید از ملی‌پوشان ما پرداخت و آن‌ها را قدرت اول قاره آسیا نامید.

سوزا: ایران متشکل از بازیکنانی از سراسر دنیاست

به گزارش قدس آنلاین هلیو سوزا سرمربی تیم ملی بحرین پس از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود؛ سوزا در بخش اولیه صحبت‌های خود درباره دیدار با ایران گفت: فردا بازی بزرگی با تیم ملی فوتبال ایران داریم، چرا که آن‌ها چندین دوره قهرمان آسیا شده‌اند و تیم قدرتمند و اول قاره آسیا به شمار می‌آیند.

سوزا در ادامه با اشاره به سطح کیفی بازیکنان تیم ملی ایران گفت: تیم ملی ایران بازیکنان بسیار باکیفیت و بزرگی را در ترکیب خود دارد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به مهدی طارمی اشاره کرد که بازیکن بزرگ و کلیدی در ترکیب ایران است. طارمی تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و هم‌چنین در این تورنمنت بین‌المللی سابقه گلزنی هم دارد. او مهاجم بسیار خوبی برای تیم ملی ایران محسوب می‌شود و به جز طارمی، ایرانی‌ها بازیکنان باکیفیت دیگری را هم دارند.

وی درباره اختلاف سطح تیم ملی بحرین با ایران گفت: در این‌که ما هم‌سطح تیم‌ها ملی ایران و ژاپن نیستیم تردیدی وجود ندارد اما برای این‌که پیشرفت کنیم و سطح بازی‌مان در قاره آسیا را بالاتر ببریم، موظف به آن هستیم تا در بازی فردا خودمان را نشان بدهیم و دست پر با پیروزی از زمین بازی خارج شویم.

سرمربی پرتغالی بحرین بار دیگر به تمجید از بازیکنان تیم ملی ایران پرداخت و گفت: در تیم ملی ایران بازیکنانی از سراسر جهان حضور دارند، بازیکنی باسابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای تیمی که سابقه قهرمانی در اروپا را دارد، یا بهترین بازیکن لیگ روسیه که در حال حاضر در تیم ملی ایران بازی می‌کند؛ بازیکنان داخلی تیم ملی ایران هم همگی باتجربه هستند و سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

سوزا در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: البته که تیم ما هم تغییرات زیادی داشته و تیم بازی رفت که یکسال و نیم پیش برگزار شد نیستیم و خودمان را برای چالشی بزرگ در بازی فردا آماده کرده‌ایم؛ با اینکه تیم اول گروه هستیم اما یک بازی بیشتر داریم و این دلیل نمی‌شود که تیم ها را دست کم بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.