اردبیل- رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» توسط گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل در حال اجرا است.

اجرای پویش «رای من هدیه به حاج قاسم»

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی اصلانی زاویه اظهار کرد: در اقدامی ابتکاری و در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده در انتخابات، پویش بزرگ «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» با محوریت مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات توسط گروه‌های جهادی بسیج استان اردبیل اجراء می‌شود.

وی افزود: در این پویش گروه‌های بسیج جهادی استان با انجام اقدامات فرهنگی از جمله توزیع پوستر و ماشین‌نویسی با شعارهای محوری «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» و «انتقام ۱۳ دی را ۲۸ خرداد می‌گیریم»، آحاد و اقشار مختلف مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت می‌کنند.

رئیس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد: تریبون‌های جهادی با موضوع اهمیت مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به همت گروه‌های جهادی استان برگزار می‌شود.‌

اصلانی تصریح کرد: در قالب پویش «رای من هدیه به حاج قاسم سلیمانی» توزیع پوستر و ماشین نویسی در میادین و ورودی‌های شهرهای استان توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.