دراگان اسکوچیچ برای بازی امشب احتمالا چند تغییر مهم در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر بحرین /تغییرات مهم اسکوچیچ در خط میانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی کشورمان در حالی امشب باید به مصاف بحرین برود که ۳ امتیاز این بازی نقش تعیین کننده‌ای در صعود ایران به دور بعدی مقدماتی جام جهانی خواهد داشت.
اسکوچیچ از زمانی که سرمربی تیم‌ملی شده طی ۳ بازی دوستانه و یک بازی رسمی، ۹ بازیکن را هرگاه در اردو حاضر بوده‌اند، در ترکیب اصلی قرار داده است. بیرانوند، کنعانی‌زادگان، محرمی، خلیل‌زاده، نوراللهی، قلی‌زاده، امیری، آزمون و طارمی ۹بازیکنی هستند که هرگاه در دسترس اسکوچیچ بوده‌اند، در ترکیب اولیه تیم به میدان رفته‌اند. همین جمع احتمالا در بازی با بحرین هم در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت. البته به استثنای شجاع خلیل‌زاده که با توجه به اشتباهش روی تک‌گل هنگ‌کنگ و رفع محرومیت پورعلی‌گنجی ممکن است جایش را به مدافع قدیمی‌تر تیم‌ملی بدهد.

بنا براین در بازی امشب همچنان بیرانوند درون دروازه خواهد بود و زوج خط دفاعی را هم کنعانی زادگان و شجاع تشکیل خواهند داد. در سمت راست محرمی و در جناح چپ احتمالا امیری قرار خواهد گرفت.

 در خط میانی احسان حاج صفی به ترکیب تیم ملی باز خواهد گشت تا در کنار نوراللهی قرار بگیرد. در سمت راست خط میانی احتمالا جهانبخش دوباره فیکس خواهد بود اما در سمت چپ خط میانی احتمال تغییر وجود دارد.  شاید مهدی ترابی  در بازی امشب سورپرایز اسکوچیچ باشد. هر چند احتمال دارد میلاد محمدی در سمت چپ خط دفاعی قرار بگیرد و  وحید امیری یک خط جلوتر بیاید.

در خط حمله تیم ملی هم همچنان سردار آزمون و  مهدی طارمی قرار خواهند گرفت. دو بازیکنی که در دیدار برابر هنگ کنگ روز خوبی را پشت سر نگذاشتند اما امشب باید هر چه در توان دارند را ارائه کنند تا در یکی از حساس ترین بازی های  چند سال اخیر فوتبال ایران اثرگذار باشند.

ترکیب احتمالی تیم ملی 

بیرانوند-خلیل زاده- کنعانی زادگان- امیری- نوراللهی- حاج صفی- جهانبخش- ترابی(میلاد محمدی) طارمی- آزمون

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.