رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: براساس اعلام نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شوراهای شهرستان مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید علی بامشکی افزود: بیشتر این افراد که پیشتر در هیات نظارت استان ردصلاحیت شده بودند داوطلب عضویت در شورای شهر مشهد می باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر تایید صلاحیت این تعداد، برخی نیز توسط هیات مرکزی نظارت ردصلاحیت شده اند که آمار تکمیلی در این خصوص توسط فرمانداری مشهد اطلاع رسانی خواهد شد.

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: پیش از این از مجموع ۱۸۹ داوطلب ردصلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت شهرستان مشهد، ۱۵۲ نفر اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی ها ۲۵ نفر تایید صلاحیت شدند و اعتراض ۱۲۷ نفر رد شد و نظر قبلی استان در خصوص این افراد تایید گردید.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی پس از انجام فرایند تایید صلاحیتها در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان مشهد از مجموع هزار و ۶۲ داوطلب ثبت نام شده حدود ۸۵۰ نفر تایید صلاحیت شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.