با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز، زن ۳۲ ساله‌ای که به دلیل اختلاف با نامزد سابق خود توسط نامبرده با تهدید سلاح ربوده شده بود، در کمتر از ۵ ساعت نجات یافت.

گروگانگیری در کرج‎/سارق سابقه‌دار نامزد سابقش را دزدید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز پیام پلیس آگاهی البرز مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در منطقه همایون ویلا کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد یکی از سارقان سابقه‌دار و شرور منطقه به دلیل اختلاف با نامزد سابق خود او را با تهدید سلاح سرد ربوده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به مکان نامشخصی منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد گروگانگیر پس از ربودن گروگان او را به یک واحد مسکونی در شهر فردیس منتقل کرده که پس از ردزنی کارآگاهان با وی تماس گرفته و او را از عواقب این عمل مطلع کردند که متهم پس از شنیدن صحبت‌های ماموران در کمتر از ۵ ساعت گروگان را آزاد کرد و خود متواری شد.

سردار محمدیان گفت: با توجه به مسلح بودن گروگانگیر به سلاح گرم، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری وی ادامه یافت تا این‌که مخفیگاه نامبرده در شهرک بعثت فردیس شناسایی و اکیپی از ماموران با هماهنگی مقام قضایی به آنجا اعزام شدند که متهم پس از مشاهده ماموران قصد شلیک کردن به سمت آنها را داشت که با دعوت کردن او به آرامش، نامبرده عرصه را بر خود تنگ دید و با سلاح سرد اقدام به خودکشی کرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.