نایب‌رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی با قهر کردن و پشت کردن به صندوق های رای عملی نخواهد شد، باید بایستیم و از حق خودمان دفاع کنیم.

چمران: حل مشکلات اقتصادی با قهر کردن و پشت کردن به انتخابات عملی نخواهد شد

قدس آنلاین: مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروزدر نشست مشترک کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با کمیته‌های استانی این شورا اظهار داشت: همانطور که می‌دانید که شورای ائتلاف در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری با اسم جمنا آغاز به کار کرد و در آن دوره با هم‌افزایی همه نیروهای انقلاب ۱۶ میلیون رای اقلیت توسط آقای رئیسی کسب شد. 

وی ادامه داد: پس از آن شورای ائتلاف با حضور دوستان و به دعوت آقای رئیسی تشکیل شد، در جلسات اول از ۵ نفر شروع کردیم و سپس به یک هم‌افزایی در جریان انقلاب رسیدیم و با یک سازوکار و برنامه ریزی در مجلس یازدهم موفقیت و پیروزی بزرگی به دست آمد و رهبری اولین بار فرمودند مجلس انقلابی.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این دوره با تلاش ها و فعالیت هایی که صورت گرفت، در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور شورای ائتلاف تشکیل شد و اکنون در سراسر کشور مجامع استانی و شورای استانی داریم.

وی افزود: در تهران بیش از ۹۰ هزار ثبت‌نامی داریم که با رعایت موارد خاص و حساس که از تقلب در این راستا پیشگیری شود در پایان ۶۲ هزار نفر موفق به ثبت‌نام شدند. انتخابات درون مجمع تهران برگزار شد و اعضای مجمع از میان داوطلبان به میزان چهار برابر ظرفیت شورای شهر انتخاب کردند.

چمران در رابطه با تشکیل کمیته‌های ذیل شورای ائتلاف گفت: در این دوره انتخابات یکی از موضوعات مدنظر ما کمیته‌های تخصصی بودند؛ ما در گذشته اقشار را داشتیم که ۲۲ قشر مانند صنعتگران، پزشکان، دانشجویان، فرهنگیان، مهندسان و ... بودند. اما در ادامه به این نتیجه رسیدیم که این تعداد باید بیشتر باشد اما انسجام بیشتر، به همین دلیل و با یک سازماندهی دقیق و منسجم در این دوره کمیته‌های تخصصی را تشکیل دادیم که یکی از مهمترین آن‌ها «کمیته اقتصادی» است.

وی ادامه داد: اولین فعالیتی که ما از این کمیته‌ها انتظار داریم ایجاد سازمان رأی است، پس از آن نیاز است که این کمیته‌ها برمبنای تخصص‌هایی که دارند بنشینند، مباحثه کنند و برای دولت آینده برنامه‌ ارائه بدهند.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه افزود: البته اول باید به پیروزی دست پیدا کنیم و بعد بتوانیم آن برنامه‌ها را اجرایی کنیم در نتیجه طی این روزها که به روزهای پایانی انتخابات نزدیک می‌شویم باید از هر روشی که می‌توانیم، اقدام کنیم و به صورت آتش به اختیار برای جلب رأی مردم فعال شویم. به ویژه که از مدت‌ها قبل حتی ماه‌ها قبل و سال قبل رسانه‌های بیگانه می‌گویند مردم کم می‌آیند؛ ما باید این را جبران کنیم. صحبت های رهبری در روز 14 خرداد یک صحبت مهم در حوزه انتخابات در جمهوری اسلامی و باید مردم را راضی کنیم که پرشور در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی با قهر کردن و پشت کردن عملی نخواهد شد؛ باید بایستیم و از حق خودمان دفاع کنیم، حق ما یعنی حق تعیین سرنوشت خودمان و کشور که باید از آن استفاده کنیم.

چمران همچنین بیان کرد: البته در کنار مشارکت حداکثری، انتخاب هوشمندانه هم یک اولویت مهم است که باید برای آن تلاش کرده و از رأی دادن هیجانی پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.