یک باب منزل مسکونی به ارزش هفت میلیارد ریال توسط جانباز دفاع مقدس «غلامرضا خیاری» جهت ترویج فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی در نیشابور وقف شد.

 وقف یک باب منزل مسکونی توسط جانباز نیشابوری برای فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی

به گزارش قدس آنلاین، یک باب منزل مسکونی توسط جانباز دفاع مقدس «غلامرضا خیاری» در نیشابور وقف شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور در این رابطه گفت: این جانباز دفاع مقدس منزل شخصی خود را در تبلیغ امور مربوط به ایثار و شهادت و ترویج مهدویت وقف کرده تا فعالیت و برنامه‌های فرهنگی در این منزل انجام شود.

علی اصغر برهانی تصریح کرد: این منزل به مساحت ۱۶۰ متر مربع واقع در خیابان رسالت شرقی نیشابور به ارزش هفت میلیارد ریال است که امیدواریم میزبان کارهای عام المنفعه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی ادامه داد: روحیه ایثار و گذشت هنوز در بین جامعه ایثارگری موج می‌زند و این‌­گونه منش­‌ها مایه افتخار شهرستان نیشابور است.

جانباز دفاع مقدس غلامرضا خیاری نیز در این رابطه گفت: ما هر چه داریم از لطف خداوند و به برکت خون شهدا است و امیدواریم خداوند این کار خیر را از ما به کرم خویش قبول فرماید.

جانباز سرافراز «غلامرضا خیاری» اول بهمن ۱۳۴۴ در شهرستان نیشابور چشم به جهان گشود و در عملیات‌های بدر، میمک، قادر ۲، کربلای ۴ و ۵، والفجر ۸ و ۱۰ شرکت کرد و در تاریخ‌های ۲۲ اسفند ۱۳۶۳، ۲۹ مهر۱۳۶۳ و ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ از ناحیه پای راست، باسن و لگن چپ مجروح و دچار عارضه شیمیایی و اعصاب و قطع پای راست شد و به مقام رفیع جانبازی نائل آمد.

این جانباز بسیجی سرافراز بازنشسته سپاه پاسداران بوده و فاقد فرزند است.

گفتنی است؛ شهرستان نیشابور از توابع استان خراسان رضوی است که در ۱۲۹ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده یک‌هزار و ۸۶۴  شهید، ۴ هزار و ۶۵۸ جانباز و ۲۸۷  آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.