نخست‌وزیر فعلی رژیم صهیونیستی در آخرین اقدامات تنش‌زای خود، برای احیا و برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، با رؤسای دستگاه‌های امنیتی این رژیم دیدار و رایزنی کرد.

 جلسه نتانیاهو و مقام‌های امنیتی برای برگزاری راهپیمایی تنش‌زای «پرچم»

قدس آنلاین: علی‌رغم هشدارهای مقامات کابینه جدید رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم - که احتمالا روزهای پایانی حضور در قدرت را طی می‌کند - وی اما به‌دنبال اجرای سیاست «زمین سوخته» برای کابینه بعدی است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» نتانیاهو شامگاه دوشنبه با رؤسای دستگاه‌های امنیتی دیدار کرد تا مراسم تنش‌آمیز موسوم به «راهپیمایی پرچم» در مناطق مسلمان‌نشین شهر قدس اشغالی را احیا کند.

پلیس رژیم صهیونیستی روز گذشته، در پی هشدارهای گروه‌های مقاومت فلسطینی از جمله حماس درخصوص برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم، دستور داد این مراسم لغو شود.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند «کوبی شبتای» رئیس پلیس رژیم صهیونیستی قرار است، راه‌های جایگزین برای احیای راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، که برای روز پنجشنبه برنامه‌ریزی شده بود، به نتانیاهو ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو برای جلسه شب گذشته، «بنی گانتز» وزیر جنگ، «امیر اوحانا» وزیر امنیت عمومی، شبتای و «نداف آرگمان» رئیس سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) را دعوت کرده بود. این جلسه تا اوایل بامداد امروز (سه‌شنبه) طول کشید.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک منبع در پلیس گزارش داد: «نمی‌توان به هیچ مسیری را [برای راهپیمایی] که از باب‌العامود و محله مسلمان‌نشین عبور کند، مجوز داد. پلیس نمی‌تواند نیروی کافی برای تأمین امنیت این مسیر استخدام کند، بعلاوه تعداد زیادی از نیروها باید در مناطق آماده‌باش قرار بگیرند».

این در حالی است که گانتز شامگاه شنبه هشدار داده بود بعد از جلسه‌ای که با مقام‌های ارشد نظامی و پلیس، دادستان کل و دیگر مسئولان امنیتی این رژیم داشت، توصیه کرده بود راهپیمایی پرچم در هفته جاری برگزار نشود. (جزئیات بیشتر)

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره عواقب برپایی راهپیمایی رقص پرچم‌ها در بخش قدیمی قدس، هموطنان فلسطینی را به تشدید رویارویی با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی دعوت کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.