رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: اعتبارات هزینه‌ای استان نسبت به مدت مشابه ابتداء سال گذشته حدود ۷۰ درصد رشد داشته و سهم خراسان رضوی از اعتبارات هزینه‌ای در میان استان‌های کشور حدود ۵.۷ درصد است.

سهم خراسان رضوی از اعتبارات هزینه‌ای در کشور ۵.۷ درصد است

به گزارش قدس آنلاین، رضا جمشیدی در خصوص اعتبارات ابلاغ شده به استان برای سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: اعتبارات ابلاغ شده به استان برای سال جاری تغییراتی را نسبت به سال قبل دارد. در بحث درآمدها سهمی که برای  وصول درآمدها برای خراسان رضوی در میان استان‌های کشور مشخص شده است ۶۸۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: اعتبارات هزینه‌ای استان ۱۲۶۰میلیارد تومان است و حدود ۷۰درصد نسبت به مدت مشابه ابتداء سال گذشته رشد دارد. این رشد به خاطر کسری‌هایی بود که در سال گذشته داشته‌ایم و در انتهای سال تامین شده بود. سهم خراسان رضوی از اعتبارات هزینه‌ای در میان استان‌های کشور حدود ۵.۷ درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﺍﺕ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﺘﻮﺍﺯﻥ ﺍﺯ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﮐﺸﻮﺭ برای خراسان رضوی ۶۶۶ میلیارد تومان شده است که نسبت به رقم ۳۸۰ میلیارد تومان در سال گذشته دارای رشد قابل ملاحظه‌ای است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.