۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 755882

پاسور تیم ملی ایران برای شرکت در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ راهی ایتالیا شد.

پاسور تیم ملی والیبال ایران راهی ایتالیا شد

به گزارش قدس آنلاین، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا درحال برگزاری است. تیم ملی ایران با ۱۷ بازیکن در این مسابقات شرکت کرده است و جواد کریمی از جمله بازیکنانی بود که پیش از اعزام تیم به ایتالیا از فهرست نفرات حاضر در اردو کنار گذاشته شد.

بر اساس قوانین فدراسیون بین‌المللی والیبال، در این دوره از لیگ ملت‌های والیبال هر تیم می‌تواند ۶ بازیکن خود را در طول مسابقات تغییر دهد. البته امکان این کار فقط یک بار وجود دارد.

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصمیم گرفت که از کریمی در ادامه مسابقات استفاده کند تا عملکرد این پاسور جوان والیبال ایران را زیر نظر بگیرد.

کریمی که در روزهای اخیر همراه با تیم جوانان ایران تمرین می‌کرد، دیروز آزمایش کرونا داد و پس از منفی‌شدن نتیجه آزمایش، صبح امروز راهی ایتالیا شد. این بازیکن ابتدا به میلان می‌رود و از آنجا به بولونیا منتقل خواهد شد. کریمی سه روز در منطقه زرد لیگ ملت‌ها قرنطینه می‌شود و در صورت منفی‌بودن آزمایش کرونا، از جمعه به جمع بازیکنان تیم ملی ایران اضافه خواهد شد.

در مسابقات امسال هر تیم نمی‌تواند بیش از ۲۵ نفر بازیکن و کادر فنی داشته باشد بنابراین با حضور کریمی، یک نفر دیگر باید از تیم ملی جدا شود. تصمیم‌گیری درباره فرد جداشده به جمعه موکول شده است.

باتوجه به زمان اعزام کریمی، این بازیکن از هفته چهارم مسابقات می‌تواند برای تیم ملی والیبال ایران به میدان برود.

سعید معروف و محمدطاهر وادی پاسورهای فعلی تیم ملی والیبال ایران هستند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 0
    متاسفانه برخلاف نظر خیلی ها آلکنو اصلا مربی خوبی نیست چون اکثربازیکنان ایران خوب بازی میکنن مردم فکر میکنن مربی خوبیه در صورتی که زمانی که یه بازیکن عملکرد خوبی نداره اصلا آقای آلکنو تعویضش نمیکنه اگه صابر کاظمی رو از ست سوم وارد زمین میکرد جای بردیا سعادت الان ایران پیروز بود درسته که خستگی بازی دیروز رو صابر شاید داشته بود ولی حداقل یه ست رو میتونست برا ایران موفقیت آمیز باشه. بازی با ژاپن رو اصلا معلوم بود بچه ها هماهنگ نبودن و خودشون شل گرفته بودن ولی بازی با روسیه این مربی روسی چون بازی با کشور خودش بود ضعیف ترین ترکیب رو وارد زمین کرد و بازیکنانی که عملکرد خوبی نداشتند رو تعویض نکرد.باید متوجه شیم که بهترین مربی برا والیبال ایران مربی ایرانی میتونه باشه این مربی میتونست تو بازی با صربستان کسانی مثل علی شفیعی که سرویس ساده میزنند رو زمان زدن سرویس با بازیکنی که سرویس پرشی میزنه تعویض بکند تا دریافت ها در زمین صربها با مشکل مواجه بشه اگه جواد کریمی دعوت میشد و جای وادی میومد بهتر بود وادی در بازی با صربستان پاس های زیادی رو برا بردیا سعادت داد در صورتی که آبشار های این بازیکن مکررا یا دفاع میشد یا بدون برخورد به دست مدافعین بیرون میرفت بردیا سعادت بعضی وقتا با پاشنه دست سرویس میزنه که اگه تماشا چیا تو زمین حضور داشته بودن به اونها برخورد میکرد درضمن این مربی بعضی وقتا دیر وقت استراحت میگیره در کل اگه بازی با صربستان نفرات دیگه ای مثل پوریا یلی و امیر غفور جای بردیا سعادت و شریفی در زمین میبودند ما برنده بازی با صربستان بودیم در ضمن دفاع وسط هم بیشتر وقتا به دفاع کنار نمیرسید درکل تا به این جای کار باید بگم تیم ایران با اشتباه آلکنو بازی با روسیه و صربستان رو از دست داد شاید بگم اگه آلکنو به موقع تعویض بازیکننانی که ۳ ۴ پوئن منفی دارند رو انجام میداد الان ما باید اول یا دوم در بین تیم ها میشدیم انشاالله یه روزی بشه یه مربی ایرانی(مثل سعید معروف در آینده) بتونه مربی تیم ملی کشورمون بشه و با بچه ها به زبون خودشون صحبت کنه که خود همین موضوع باعث میشه بچه ها روحیه بیشتری داشته باشن