جشنواره جشن‌های دهه کرامت از سوی دفتر امور کودکان و نوجوانان آستان قدس رضوی، با مشارکت کودکان و نوجوان و بهره‌مندی از بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

جشن‌های دهه کرامت با مشارکت کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به همت دفتر امور کودکان و نوجوانان آستان قدس رضوی همزمان با دهه کرامت جشن‌های ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای مشارکت در این جشنواره می توانند با ارسال ویدیو از برگزاری جشن دهه کرامت در خانه‌ها و ارسال ویدیو از داستان‌ها و روایات مرتبط با امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها در این جشنواره شرکت داشته باشند.

همچنین علاقه مندان برای مشارکت در اجرای جشن مجازی در اسکای روم می توانند آمادگی خود را برای قرائت قرآن کریم، مجری گری، تدوین کلیپ مرتبط حداکثر ۳دقیقه ای با کیفیت قابل ارائه در مراسم مجازی، قرائت دلنوشته، اجرای سرود، اجرای نمایش و دیگر فعالیت‌های ابتکاری مرتبط با امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها اعلام کنند.

اعلام آمادگی برای اجرای برنامه‌ها و ارسال کلیپ‌ برای بررسی و پخش در مراسم یادشده با پیام‌رسان‌های فضای مجازی به شماره تماس ۰۹۱۲۶۴۵۹۵۰۱ حداکثر تا پایان وقت اداری سه شنبه ۱۸ خرداد میسر خواهد بود.

زمان برگزاری این جشنواره برای دختران در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و برای پسران در روز میلاد امام رضا علیه السلام خواهد بود و به برگزیدگان و مشارکت کنندگان در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.