حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه اگر موضوع تبلیغ و فرهنگ سازی جنبه عملیاتی پیدا نکند، از اثرگذاری شبکه تبلیغ کاسته می شویم، گفت: اگر زنجیره تواصی و هم افزایی مبلغان و تاثیرگذاران فرهنگی قطع شود، قطعا دچار خسران می شویم.

اگر زنجیره هم افزایی مبلغان قطع شود، دچار خسران می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» در نشست هم اندیشی مبلغان و تاثیرگذاران فرهنگی که در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) در حال برگزاری است با بیان اینکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید تبلیغ و فرهنگ سازی جنبه عملیاتی پیدا کند ما نیز در سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال عملی شدن این موضوع هستیم، اظهار کرد: اگر موضوع تبلیغ و فرهنگ سازی جنبه عملیاتی پیدا نکند، از اثرگذاری شبکه تبلیغ کاسته می شود.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر زنجیره تواصی و هم افزایی مبلغان و تاثیرگذاران فرهنگی قطع شود، قطعا دچار خسران می شویم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه قطعا در چنین هم اندیشی هایی رهگشایی ها و رهنمودهای مهمی مطرح می شود، اضافه کرد: انشاءالله بتوانیم با استفاده از نظرات مبلغان محترم زمینه جلب حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

 

بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین «علی اصغر سهرابی» نیز در این نشست با بیان اینکه بسیاری از دوستان انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات را دغدغه اصلی خود می دانند، گفت: دوستان انقلاب فارغ از نتیجه و آینده هشت ساله یا چهار ساله کشور جلب مشارکت حداکثری مردم را مهم تر می دانند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در هر دوره از انتخابات شاهد یک رشد هستیم و در این دوره شاهد هستیم که بسیاری از مبلغان دینی و تاثیرگذاران فرهنگی جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم تر از هر موضوع دیگری می دانند البته این دوستان نیز تلاش برای تشکیل دولت انقلابی را مهم می دانند.

 

وی اضافه کرد: اهداف ما از تشکیل برگزاری جلسه مبلغان و تاثیرگذاران فرهنگی تلاش برای مطالبه مقام معظم رهبری درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات است که انشاءالله بتوانیم با استفاده از نظر مبلغان فرهنگی شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

 

سهرابی ادامه داد: امید است بتوانیم فارغ از همه سلیقه ها و گرایش ها زمینه جلب حداکثری مردم را فراهم کنیم زیرا حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه ای برای نظام به حساب می آید.

 

در ادامه «سعید قاسمی» با بیان اینکه برنامه ریزی برای انتخابات باید ماه ها قبل از روز انتخابات آغاز  شود، اظهار کرد: از این دست اشتباهات در کشور زیاد است، همان طور که از نزدیک شاهد برخی مراحل اشتباه قانون گذاری در کشور هستیم.

 

این مبلغ دینی افزود: بگر به لوازم انتخابات آگاهانه متعهد باشیم آنگاه باید منتظر انتخاب آگاهانه باشیم. فرم برگزاری انتخابات در کشور بسیار نادرست است و به شکل فعلی اگر بداخلاقی در ایام انتخابات از جمله در مناظرات صورت نگیرد، باید تعجب کرد.

 

قاسمی در ادامه با بیان اینکه مبلغان دینی باید فعالیت در عرصه انتخابات را به منظور ترغیب مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ماه ها قبل از انتخابات شروع کنند، گفت: شاهد هستیم مثلا یک نامزدی وقتی اعلام کاندیداتوری می کند، علت این کار را حضور فرد دیگری در انتخابات عنوان می کند و نامزد دیگری می گوید اگر فلانی در انتخابات شرکت کند، من شرکت نمی کنم. این فرم از برگزاری انتخابات اصولا اشتباه است.

 

وی با بیان اینکه الحمدالله مردم ما انقلابی هستند و بارها نشان داده اند هر موقع لازم باشد در صحنه حاضر هستند، یادآور شد: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و تحقق انتخاب اصلح و آگاهانه باید نحوه انتخابات تغییر کند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.