کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل تحریم‌های بانکی نمی‌تواند پاداش‌های آسیایی سرخپوشان را پرداخت کند.

خبری از پاداش‌های آسیایی نیست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در ادامه تلاش‌های خود برای دریافت پاداش آسیایی، بار دیگر با کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌نگاری کرد.

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلاتی چون بدهی سنگین به گابریل کالدرون و خواکین به‌عنوان مهمترین موضوعات برای دریافت فوری پاداش آسیایی خود از نهاد اصلی مدیریت بر فوتبال آسیا درخواست کرد تا هر چه سریع‌تر راهکاری برای انتقال این پول به حساب باشگاه معرفی کند، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی زود و به فاصله یک روز، پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را ارسال کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر تأکید کرد که کشور ایران تحت تحریم‌ است و آنها نمی‌توانند این پاداش را به حساب باشگاه واریز کنند و حتی در اختیار شخص ثالثی که با باشگاه پرسپولیس یا کشور ایران در ارتباط باشد، قرار دهند.

این در شرایطی است که پرسپولیس با یک بحران اقتصادی درباره بدهی‌های گذشته روبه‌روست و انتقال این پاداش می‌توانست بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.