یک نماینده پارلمان عراق اعلام کرد سفارت آمریکا در بغداد فهرستی از اسامی فرماندهان الحشد الشعبی و مقاومت را برای هدف قرار دادن آنها تهیه کرده است.

سفارت آمریکا در بغداد فهرستی از فرماندهان الحشد الشعبی تهیه کرده است

قدس آنلاین: نماینده فراکسیون پارلمانی «الصادقون» عراق اعلام کرد سفارت آمریکا در بغداد فهرستی از اسامی فرماندهان الحشد الشعبی و مقاومت را برای هدف قرار دادن آنها تهیه کرده است.

به گفته عبدالامیر تعیبان الدبی، نماینده پارلمان عراق این هدف‌ قرار دادن گاهی با پاکسازی و ترور آنها و گاهی با بازداشت صورت خواهد گرفت.

او افزود: آمریکا از قدرت الحشد الشعبی که مقابل طرح‌های ویرانگر آن در عراق ایستاده، هراس دارد و این در حالی است که سفارت آمریکا به منبع کلیه مشکلات و بحران‌های عراق تبدیل شده است.

روزنامه نیویورک تایمز پیش از این در گزارشی نوشت: آمریکا قدرت رو به افزایشی که پایگاه‌های مخفی و حساسش را در عراق تهدید می‌کند، به خوبی درک کرده و از این قدرت به شدت ترسیده است.

نیویورک تایمز در این گزارش اعلام کرد از اواخر سال ۲۰۱۹ نیروهای عراقی نزدیک به ۳۰۰ عملیات علیه نظامیان آمریکا انجام داده‌اند که موجب کشته شدن ۴ نیروی آمریکایی و ۲۵ تن از سربازانی که با ملیت‌های مختلف در ارتش آمریکا خدمت می‌کنند شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.