مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: با توجه به روزهای گرم پیش‌رو، پیش بینی می‌شود آمار روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند، افزایش یابد.

آبرسانی تانکری به روستاهای خراسان‌ رضوی سیر صعودی دارد

به گزارش قدس آنلاین، رضا یاقوتی  افزود: در حال حاضر از ۲ هزار و ۵۶۰ روستای استان، ۲۵۴ روستا با تانکر آبیاری می‌شوند که ۷۷ روستا از این تعداد زیرپوشش این شرکت نیستند اما ارائه خدمت به آنها انجام می‌شود.
وی با اشاره به ارسال ۲۸ دستگاه مولد برق اضطراری برای تامین انرژی چاه های آب شرب روستاهای این استان ادامه داد: قطع برق در روند آبرسانی اختلال ایجاد می‌کند از این رو این تعداد ژنراتور با هدف تامین برق چاه های آب شرب، تحویل شرکت‌های روستایی شده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: مدیریت فشار شبکه و تامین آب با تانکر در دستور کار قرار گرفته و ۱۸ دستگاه تانکر سیار آبرسانی متعلق به این شرکت به مناطق مورد نیاز اعزام می‌شود و هشت دستگاه تانکر دیگر نیز اجاره شده‌ است.

وی افزود: ۱۰ هزار و ۹۰ متر مکعب آب شرب در قالب ۷۹۸ سرویس اردیبهشت ماه سال جاری به ۱۹۳روستا حمل و در اختیار روستائیان قرار گرفت.
یاقوتی ادامه داد: این میزان آب شرب در مقایسه با فروردین ماه هزار و ۵۹۰ مترمکعب افزایش داشته‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.