نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان حق التدریس یک ظرفیت بالا محسوب می شوند، گفت: باید ساز و کاری تعریف شود که این عزیزان در آموزش و پرورش استخدام شوند.

ساز و کار استخدام معلمان حق التدریس در آموزش و پرورش تعریف شود

حجت الاسلام"حسین جلالی" درباره تجمع معلمان مدارس غیرانتفاعی استان کرمان مقابل مجلس که جمعی از معلمان رفسنجان و انار هم در بین آنها حضور داشتتند، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بنده پیش از این هم پیگیر خواسته این معلمان بودم و این موضوع را در جمعشان هم مطرح کردم.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش نیاز به 20 هزار معلم دارد که باید ساز و کاری تعریف شود این معلمان به خدمت گرفته شوند، سوابق برخی از این معلمان بالای 15 سال است و با توجه به اینکه معمولا مدارس غیرانتفاعی افراد باسواد و خبره را گزینش می کنند، این یک فرصت است و باید از این ظرفیت ها در آموزش و پرورش استفاده شود.

جلالی بیان کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های رفسنجان و انار درخواست دارم ساز و کاری برای به کار گیری این عزیزان داشته باشند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس یادآور شد: اگرچه وزیرآموزش و پرورش موضوع اعتبارات، ردیف بودجه و منابع را مطرح می کند، اما باید این کار دنبال شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به معلمان قول دادم کمیسیون آموزش و تحقیقات را برای رسیدگی به درخواست آنها فعال می کنم، بلافاصله با دکتر زاهدی و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صحبت کردم و خواستار کمک به حق التدریس های غیرانتفاعی شدم که قرار شد در این کمیسیون موضوع  در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.