پایگاه ترانسفر مارکت از احتمال انتقال ستاره گرانقیمت تونسی باشگاه الزمالک مصر به پرسپولیس خبر داده آن هم در شرایطی که قیمت این بازیکن بالا است.

ادعای عجیب ترانسفر مارکت درباره انتقال ساسی به پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، به نوشته پایگاه الیوم السابع مصر، سایت ترانسفر مارکت مدعی شده فرجانی ساسی هافبک ملی پوش تونسی که به دلیل تاخیر در دریافت مطالبات قصد دارد پیش از پایان قرارداد از الزمالک مصر جدا شود پیشنهادات متعددی دریافت کرده که یکی از آنها از پرسپولیس ایران بوده و دو طرف در این خصوص به توافقات اولیه دست یافته‌اند.

ترانسفر مارکت احتمال تحقق این انتقال را ۵۴ درصد ارزیابی کرده و مدعی شده این امکان وجود دارد که ساسی پس از جدایی از الزمالک مصر به پرسپولیس بپیوندد.

در بخش دیگری از گزارش‌های مرتبط با انتقال ستاره تونسی به پیشنهاد باشگاه‌های قطری اشاره شده و ترانسفر مارکت میزان احتمال پیوستن ساسی به الریان را ۹۸ درصد ارزیابی کرده است. در همین حال وکیل این بازیکن در نامه ای به باشگاه الزمالک اعلام کرده قرارداد دو طرفه به پایان رسیده و فرجانی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی تونست در مسابقات ملی نیست تمایلی به حضور دوباره در مصر هم ندارد.

رسانه‌های مصری، الدحیل را یکی دیگر از مشتری‌های جدی ساسی دانسته‌اند در حالی که هفته گذشته برخی رسانه‌های قطری مدعی شده بودند فرجانی در خط میانی الدحیل جانشین علی کریمی هافبک ایرانی خواهد شد.

حسین لبیب مسئول کمیته انتقالات باشگاه الزمالک در این خصوص اعلام کرده که این باشگاه پیشنهاد داده نشست مشترکی با فرجانی ساسی و مدیر برنامه‌های وی برگزار شود. در عین حال الزمالک به دنبال تمدید ۶ ماهه قرارداد بوده تا ستاره تونسی تا پایان فصل در الزمالک بماند.

پایگاه الیوم السابع در گزارش دیگری پیرامون جدایی ساسی نوشت: فرجانی درخواست تمدید قرارداد با الزمالک را نپذیرفت و اعلام کرد به دلیل تاخیر در پرداخت مطالبات از این تیم جدا می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده الزمالک به دنبال قرارداد یک میلیون و چهارصد هزار دلاری با این بازیکن بوده و حتی این پیشنهاد به مبلغ ۱.۶ میلیون یورو رسیده اما درخواست ساسی ۲.۴ میلیون یورو اعلام شده و باشگاه الزمالک توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

حسین لبیب مسئول کمیته انتقالات باشگاه الزمالک در مصاحبه دیگری اعلام کرد ساسی ۳ میلیون یورو خواسته اما باشگاه الزمالک نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد، با این حال برای جلب رضایت این بازیکن ارزشمند و حفظ او تلاش خواهد کرد.

با این شرایط به نظر می‌رسد امکان انتقال بازیکن سه میلیون یورویی الزمالک به لیگ فوتبال ایران منتفی است و فرجانی در صورت عدم تمدید قرارداد با الزمالک مصر پیشنهادات مطرح شده از جانب دو باشگاه قطری را می‌پذیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.