نمایندگان هندبال ایران برای حضور در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا تهران را به مقصد جده عربستان ترک کردند.

هندبال جام باشگاه‌های آسیا| لشگرکشی سربازان ایرانی به عربستان

به گزارش قدس آنلاین، بیست و سومین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا از 22 خردادماه جاری در جده عربستان در دو گروه پنج و شش تیمی برگزار می شود که در گروه A تیم های العربی، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، السالمیه، مُودهَر و النجمه و در گروه B تیم های الوحده، صنعت مس کرمان، الدوحیل، الکویت، اُلمالیق و  قَطّان حضور دارند.

تیم های صنعت مس کرمان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان نمایندگان ایران امروز برای حضور در بیست و سومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا تهران را به مقصد جده عربستان ترک کردند.

* اعلام اسامی کادر فنی و بازیکنان تیم های ایرانی

کادرفنی تیم صنعت مس کرمان متشکل از حمید صادق شاه نشین سرمربی، محسن اخگر مدیر فنی، فرید علیمرادی و دانیال امینایی مربی، علی ایرانمنش به عنوان بدنساز اسامی 18 بازیکن را برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات باشگاه های مردان آسیا اعلام کرد که به شرح است:

امید سرپوشی، ابوالفضل لطفی، سعید برهانی، امین کاظمی وحید صادق شاه نشین، افشین صادقی، امیرحسین پسندی پور، حسین رحمتی، مسلم علی زلفی، محمدمهدی بهنام نیا، احسان ابویی، حسین جهانی، جلال کیانی، عارف طایی، یونس آثاری، سلامان بربط، مهدی بیجاری و شهاب صادق زاده.

همچنین کادرفنی تیم نیروی زمینی شهید شاملی متشکل از مهدی آزاد منجیری سرمربی، محمدرضا رجبی و مهدی خجسته مربی، فردین شاملی مربی دروازه بانان، علی بخشی فیزیوتراپیست، علیرضا خانی آنالیزور، امیر فرهادیان سرپرست و علی صفری به عنوان مدیر اجرایی، هم اسامی 13 بازیکن را جهت شرکت در بیست و سومین دوره رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا اعلام کرد که به شرح زیر است: 

مجتبی حیدرپور، محمد صفری، محمد ایوبی، مهران رهنما، کاظم جمعه پورزاده، رضا شجاعی، محمدرضا اوره ای، بهشاد فاتحی، محمد قاسمی، فرزاد رستمی، علی کوه زاد، علی رحیمی، یونس بدیعی.

* ایجاد انگیزه از سوی رئیس فدراسیون

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال درمورد حضور نمایندگان ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: با برگزاری اردوهای تمرینی، بازیکنانی که در دو تیم حضور دارند و همچنین بازیکنانی که به عنوان یار کمکی اضافه شدند، باید کادرفنی و بازیکنان به خودباوری لازم برای کسب نتیجه خوب برسند؛ البته نمی‌خواهم بار مضاعفی روی دوش بازیکنان بگذارم، اما این را بدانید تیم های ایرانی برای کسب تجربه یا تفنن به مسابقات نمی روند، بلکه نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد.

وی افزود: چیزی که برای ما باید حائز اهمیت باشد، این است که از پیش باخته نباشیم. بازیکنان، سربازان کشور در جده عربستان هستند و من به این دو تیم برای کسب نتیجه بسیار خوشبین و امیدوارم. از بازیکنان خواسته ام تمام تلاش خود را بکنند تا بتوانند پرچم کشورمان را در عربستان برافراشته کنند. اگر تیم های ایرانی روی سکو برود، فدراسیون پاداش خوبی به آنها پرداخت خواهد کرد.

* آزادمنجیری: می‌خواهیم حریف قدرتمندی برای سایر تیم‌ها باشیم

مهدی آزاد منجیری، سرمربی تیم شهید شاملی کازرون درخصوص شرایط این تیم برای حضور در مسابقات اظهار داشت: تمرینات تیم را از روز 14 فروردین آغاز کردیم. چهار دوره تمرینی 15 روزه پیش بینی کرده بودیم. روی نقاط ضعف تیم کار کردیم تا بتوانیم آنها را پوشش دهیم و سپس به مسابقات آسیایی اعزام شویم. 

وی گفت: تا حدودی به آمادگی که مدنظرم بود رسیدیم و بالای 90 درصد آماده هستیم.  این حضور اولین حضور تیم شهید شاملی در رقابت های جام باشگاه های آسیا است و قائدتاً تجربه کافی برای این حضور نداریم. مسلماً هدف‌گذاری این است در ابتدا حضور در این رقابت‌ها تجربه بسیار خوبی برای تیم باشد و هم اینکه در هر صورت می‌خواهیم حریف قدرتمندی برای سایر تیم ها باشیم.

* صادقی‌شاه‌نشین: از آبروی هندبال ایران دفاع می‌کنیم

حمید صادقی شاه نشین هم درخصوص وضعیت تیم مس گفت: ما از هشتم اردیبهشت اردوهای خود را برگزار کرده ایم و تا الان به صورت مداوم و پیوسته اردو برقرار بوده است؛ البته در این بین استراحت منظم نیز به صورت یک و دو روزه داشتیم، اما بخاطر اینکه قصد داشتیم به سرعت به آمادگی جسمانی و تیمی برسیم، تعطیلی زیادی نداشتیم. در تمرینات به آمادگی خوبی از لحاظ جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی رسیده ایم ولی هنوز روی این ابعاد و همچنین هماهنگی گروهی کار می کنیم و امیدوارم تا زمان شروع رقابت ها به آن حد از آمادگی که مدنظرم هست، برسیم.

وی درمورد حریفان تیم صنعت مس در مسابقات باشگاه های مردان آسیا نیز بیان کرد: شناخت کلی درباره رقیبان خود نداریم، اما مسلم است تیم ها با قدرت تمام و با هدف کسب سکو به این مسابقات می آیند و ما هم از این لحاظ مستثنی نیستیم. امیدوارم بتوانیم بازی های خوبی به نمایش بگذاریم و بازیکنان با توجه به تمرینات بتوانند خواسته کادرفنی را در زمین پیاده کنند. در این مسیر نیم نگاهی هم به سکو داریم تا از آبروی هندبال ایران هم دفاع کنیم.

* برنامه کامل مسابقات جام باشگاه های آسیا به وقت محلی به این شرح است:

22 خرداد
گروه B/ ساعت 11: قَطان – مس کرمان
گروه B/ ساعت 13: اُلمالیق – الدوحیل
گروه A/ ساعت 15: مُودهَر- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
گروه B/ ساعت 17: الوحده- الکویت
گروه A/ ساعت 19: النجمه – العربی
 
23 خرداد
گروه B/ ساعت 11: اُلمالیق - قَطان
گروه A/ ساعت 13: السالمیه- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
گروه A/ ساعت 15: مُودهَر- العربی
گروه B/ ساعت 17: الدوحیل- الوحده
گروه B/ ساعت 19: صنعت مس کرمان – الکویت
 
24 خرداد
گروه A/ ساعت 11: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – النجمه
گروه B/ ساعت 13: قَطان – الدوحیل
گروه A/ ساعت 15: مُودهَر- السالمیه
گروه B/ ساعت 17: الوحده- صنعت مس کرمان
گروه B/ ساعت 19: الکویت - اُلمالیق
 
26 خرداد 
گروه B/ ساعت 11: صنعت مس کرمان – اُلمالیق
گروه A/ ساعت 13: السالمیه- العربی
گروه B/ ساعت 15: الدوحیل – الکویت
گروه B/ ساعت 17: قَطان - الوحده
گروه A/ ساعت 19: النجمه – مُودهَر
 
27 خرداد
گروه A/ ساعت 11: العربی- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
گروه B/ ساعت 13: الکویت- قَطان
گروه B/ ساعت 15: صنعت مس کرمان – الدوحیل
گروه B/ ساعت 17: الوحده- اُلمالیق
گروه A/ ساعت 19: النجمه – السالمیه
 
29 خرداد
بازی 26/ ساعت 11: تیم پنجم گروه A – تیم پنجم گروه  B
بازی 27/ ساعت 13: تیم چهارم گروه A – تیم چهارم گروه B
بازی 28/ ساعت 15: تیم سوم گروه  A – تیم سوم گروه B
بازی 29/ ساعت 17: تیم اول گروه  A – تیم دوم گروه B
بازی 30/ ساعت 19: تیم اول گروه B – تیم دوم گروه A
 
31 خرداد
دیدار رده بندی: تیم های بازنده دیدارهای 29 و 30
مسابقه فینال: تیم های برنده بازی های 29 و 30

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.