هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با این همه بازیکن باکیفیتی که در اختیار داریم باید به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کنیم.

دین‌محمدی: حاج‌صفی نباید در پست هافبک دفاعی بازی کند

به گزارش قدس آنلاین، سیروس دین‌محمدی در خصوص برد 2 بر صفر تیم ملی برابر بحرین در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: بچه‌های ما در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، هر چند در نیمه اول به آن چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم ولی در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی انجام دادیم. ایران ثابت کرد که در این گروه از همه تیم‌ها یک سر و گردن بالاتر است. امیدوارم در بازی با عراق هم نتیجه خوبی بگیریم و صعود کنیم. مسابقه با عراق سخت‌تر است و نباید تصور کنیم که بازی ساده‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: تعویض‌هایی که انجام دادیم خوب بود و خوشبختانه روند بازی تیم ملی در نیمه دوم تغییر کرد. مهدی طارمی و سردار آزمون فوق‌العاده بودند و حضور سامان قدوس هم شرایط را در خط هافبک بهتر کرد. احسان حاج‌صفی نباید در خط هافبک بازی کند چون در این پست شرایط سنی بسیار مهم است. حاج‌صفی در دفاع چپ قطعا تاثیرگذاری بیشتری دارد.

هافبک پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که «آیا ایران با دراگان اسکوچیچ به جام جهانی صعود خواهد کرد؟» اظهار داشت: باید منتظر زمان باشیم و مسئله مهم این است که بعد از صعود از این گروه، قطعا کار سخت‌تری خواهیم داشت. با این وجود با این همه بازیکن باکیفیتی که در اختیار داریم باید به جام جهانی صعود کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.