معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم ستاد راهبردی پشتیبانی از تولید و مانع زدایی و به دستور استاندار بانک‌های استان مکلف شدند تسهیلات را به سوی تولید هدایت کنند.

بانکهای خراسان رضوی مکلف شدند تسهیلات را به سوی تولید ببرند

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اشرفی در مراسم سیزدهمین جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر خراسان رضوی افزود: این ستاد با مشارکت بخش خصوصی و عضویت دستگاه‌های قضایی و قوه مقننه تشکیل می‌شود و علاوه بر آن استاندار این استان هر هفته به صورت مستقیم از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید می‌کند و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد. 

وی ادامه داد: در راستای توسعه متوازن هم سعی کرده‌ایم در سفرهای شهرستانی استاندار، از ظرفیت کارگروه تسهیل در شهرستان‌ها استفاده کنیم و از مدیران خواسته شده است برای فعال سازی واحدهای راکد تولیدی برنامه داده و گزارش هفتگی ارائه دهند.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری خراسان رضوی در باره طرح "تولید بدون کارخانه" هم گفت: این طرح توسط یکی از فعالان و کارآفرینان استان مطرح شده و مجوز وزارت صنعت را هم گرفته، امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش دولتی آن را عملیاتی کنیم.

وی در خصوص قطع برق هم افزود: تا جایی که امکان داشت و با توجه به شرایط ویژه استان میزان قطع برق را تا حدودی کاهش دادیم و از طریق استاندار هم با وزارت نیرو گفتگوهایی انجام شده که این مشکل مدیریت شود. به مدیران مرتبط هم اعلام کردیم قطع برق باید با اعلام قبلی و طبق برنامه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.