فرماندار داورزن گفت: انتخابات آبرو و اعتبار انقلاب اسلامی است که سربلند بیرون آمدن از این رویداد مهم، منجر به یاس دشمنان و بدخواهان نظام می‌شود.

 انتخابات آبروی انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسدالهی اظهار داشت: در شرایطی که همه سعی دشمن بر کمرنگ جلوه ساختن این انتخابات است، وظیفه مسوولان تلاش برای جذب مشارکت حداکثری مردم در این عرصه است.

وی اظهار داشت: تمامی فرآیندهای لازم به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان داورزن مهیا شده است.

فرماندار داورزن ادامه داد: صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی است و عوامل اجرایی باید ضمن بی طرفی و امانتداری، با تمام وجود از رای و نظر مردم حراست و صیانت کنند.

وی گفت: شرکت در انتخابات وظیفه انقلابی و شرعی همه آحاد جامعه است که حاصل این مشارکت پرشور حفظ عزت و امنیت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

اسدالهی افرود: رعایت اخلاق اسلامی و اجرای مر قانون لازمه رقابت‌های سالم و بانشاط انتخاباتی است که باید از سوی نامزدهای انتخابات مورد توجه قرار بگیرد.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال، انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۶ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

مرکز شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.