گیلان_ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انتخابات صحنه دیگری برای حماسه سازی ملت ایران است و تمام دوستان و دشمنان به این حماسه می نگرند.

رفتار عارفانه شهید عشوری الگوی جوانان امروز جامعه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی  در چهارمین سالگرد شهادت بسیجی شهید حسن عشوری که در بقعه متبرکه ماچیان رودسر برگزار شد با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم گرامیداشت شهدا سبب ذلت دشمنان است اظهار کرد: خداوند آفریده های خود را دوست دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه هر کسی می تواند برای رسیدن به سعادت تلاش کند، تصریح کرد: آن دسته از انسان هایی که تصمیم گرفتند خوب زندگی کنند و در دنیا و آخرت جاوید بمانند، خدا همه درهای برون رفت از سختی ها را برای شان باز می کند و شهید حسن عشوری چنین انسانی بود.

آیت الله فلاحتی، حرکت عارفانه حسن عشوری را الگوی جوانان امروز جامعه دانست و بیان کرد: شهید حسن عشوری از روزی که خود را شناخت عارفآنه عمل کرد و به شهادت رسید.

وی با تاکید براینکه وظیفه داریم یاد وخاطره شهدا را زنده نگه داریم، خاطرنشان کرد: شهید حسن عشوری از جوانانی است که می تواند الگوی رفتاری همه انسان ها باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه جاری، بیان کرد: انتخابات صحنه دیگری برای حماسه سازی ملت ایران است و تمام دوستان و دشمنان به این حماسه می نگرند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.