دبیر ائتلاف نامزدهای مستقل شورای شهر مشهد گفت: برای این دوره از انتخابات شوراها افراد فراجناحی و با برنامه را به مردم معرفی می کنیم.

افراد فرا جناحی و با برنامه را انتخاب کرده ایم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی بازقندی  افزود: از حدود ۶ ماه قبل با انجام کارهای گزینشی، مصاحبه و درخواست برنامه و طرح از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی، تلاش کردیم افرادی را از طریق این ائتلاف معرفی کنیم که فقط دغدغه خدمت بسیجی و جهادی به مردم داشته باشند و در این انتخاب جایی برای افراد تندرو جناحهای سیاسی نیست.

وی ادامه داد: امروز بسیاری خود را انقلابی معرفی می کنند اما لازمه انقلابی بودن داشتن تخصص و تعهد است، اگر تعهد همراه تخصص نباشد به فساد آلوده می شود، یک انسان انقلابی اگر پستی را قبول کند که در آن سر رشته و تخصص ندارد، انسان با تقوا و انقلابی نیست. 

دبیر ائتلاف نامزدهای مستقل شورای شهر مشهد گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تقسیم به چپ و راست را نادرست دانستند، مستقلان سربازان ولایت هستند و فقط دغدغه خدمت دارند، این ائتلاف برنامه محور است نه شعار محور.

وی افزود :تخصیص یک مکان دایمی برای نخبگان شهر و استان در رشته های مختلف در دستور کار است تا بتوانند با فراغ خاطر مشکلات جامعه را بررسی کرده و راهکارها را برای رفع مشکلات پیدا کنند و آن را به صورت طرح به شورا ارائه دهند.

بازقندی ادامه داد: بنا داریم با استفاده از اتاق فکر نخبگان با استفاده از علوم روز دنیا مسایل و مشکلات فرهنگی، زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی شهر مقدس مشهد را با بکارگیری سرمایه فکری نخبگان حل و فصل کرده و به بهترین وجه به زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) خدمت نماییم.

وی گفت: به دنبال کلید واژه برای جلب آرای مردم نیستیم، برای آرای مردم ارزش قایلیم و بعد از بیش از ۶ ماه کار مطالعاتی اعضای این ائتلاف را با عنوان ۱۰+۱ برای عضویت در شورای شهر مشهد به مردم معرفی می کنیم و مردم مشهد می توانند چهار نفر باقیمانده را از بین سایر داوطلبان انتخاب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.