سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی گفت: این ستاد براساس تأکید قبلی در سطح کشوری و همچنین مشهد و خراسان رضوی، هیچ‌گونه حمایتی از هیچ فرد و لیستی در شورای شهر نمی‌کند.

ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی از هیچ لیستی در شورای شهر مشهد حمایت نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی باقرزاده  اظهار کرد:  پیرو تأکیدات قبلی، کارکردها و کار ویژه‌های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر با یکدیگر کاملاً متفاوت است اما آنچه واجد بیشترین اهمیت است مشارکت بالای مردم است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در خراسان رضوی ضمن قدردانی ابراز لطف لیست‌های مختلف انتخاباتی شورای شهر به آیت‌الله رئیسی، تصریح کرد: قطعاً از این میزان استقبال و شور و شوق تقدیر می‌کنیم اما قطع به‌یقین با احترام نسبت به‌تمامی لیست‌های انتخاباتی شورای شهر باید عنوان کرد که ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی از هیچ فرد و لیستی در عرصه شورای شهر حمایت نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این مهم یک‌رویه کشوری است و ستادهای انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در سراسر کشور بنایی برای ورود، مداخله و یا حمایت از هیچ لیست انتخاباتی شورای شهر را ندارند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در خراسان رضوی تصریح کرد: آنچه مهم است مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی است و امیدواریم این مهم محقق شود.

وی تأکید کرد: در برنامه تجمع حامیان آیت‌الله رئیسی که عصر امروز در مشهد برگزار می‌شود، آیت‌الله رئیسی قطعاً حضور نداشته  و میزبان این برنامه ستاد مرکزی ایشان نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.