چهارمحال و بختیاری- رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از هدف‌گذاری احیای بزرگترین کارخانه مخازن کامپوزیتی کشور در این استان خبر داد و گفت: این واحد تولیدی از سال ۹۴ با تأخیر در تقسیط تسهیلات دریافتی و ایجاد شائبه‌های مالی مطرح شده از سوی بانک‌های عامل به حالت تعطیل درآمده است.

بزرگترین کارخانه مخازن کامپوزیتی کشور در چهارمحال و بختیاری احیا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: احیای بزرگترین کارخانه مخازن کامپوزیتی کشور در چهارمحال و بختیاری هدف‌گذاری شد.

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: واحد تولید مخازن کامپوزیتی با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار مخزن در سال، بزرگ‌ترین واحد این محصول در کشور است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا، توان تولید مخازن گاز مایع و CNG تا یک‌هزار و 300 لیتر گنجایش را دارد، اظهار داشت: بهره‌گیری این مخازن در زمینه‌های صادرات گازی، صنعت خودرویی و مصرف خانگی است.

رستمی ادامه داد: پس از آمریکا، کانادا، آلمان و چین، استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات تخصصی و های‌تک در این واحد تولیدی، ایران را به پنجمین کشور دارنده تکنولوژی تولید مخازن فول کامپوزیت جهان تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.