همدان- معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از ثبت نام جدید مسکن ملی در برخی شهرهای این استان خبر داد و گفت: ثبت نام مسکن ملی در ۹ شهر استان همدان آغاز شده است و تا یک هفته متقاضیان فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند.

ثبت‌نام مسکن در ۹ شهر همدان/اتمام ۲ تا ۳ ساله مساکن در حال ساخت

به گزارش قدس آنلاین؛ مجید صالحی‌امیر اظهار کرد: در شهرهای دمق، کرفس، قروه درگزین، فیروزان، فامنین، کبودراهنگ، گیان، برزول و گل تپه ثبت نام مسکن ملی آغاز شده است و به تعداد محدودی انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مساکن مهر نیمه تمام فاقد متقاضی در تعدادی از شهرهای استان با پیشرفت های فیزیکی ۱۵ تا ۵۰ درصد مانده بود و با توجه به اینکه در برخی از این شهرها متقاضی وجود داشت، مجدد در طرح اقدام ملی مسکن آورده شده است.

معاون مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان درباره ثبت نام جدید در شهر همدان نیز یادآور شد: در همدان کمبود زمین وجود دارد که اگر ۶۰ هکتاری که موافقت شده است به همدان اضافه شود فقط پاسخگوی افراد ثبت نام شده خواهد بود.

وی با بیان اینکه در صورتی که با اضافه شدن ۶۸۰ هکتار زمین به استان همدان موافقت شود می‌توان ثبت نام جدیدی برای مسکن داشت، مطرح کرد: پیش‌بینی می ‎شود مساکن ملی در حال ساخت دو تا سه سال آینده به اتمام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.