فرماندار جغتای با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مدیریت مستقیم مردم در اداره جوامع محلی است گفت: انتخاب افراد اصلح در شوراها توسعه مناطق را سرعت می‌بخشد.

انتخاب افراد اصلح توسعه مناطق شهری و روستایی را سرعت می‌بخشد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی محبی فر  افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار دیگر انتخابات، یکی از برکات انقلاب اسلامی است که تاثیرگذاری مستقیم بر بهبود زندگی شهری و روستایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب نامزد اصلح در انتخابات ادامه داد: شهروندان در روز انتخابات با رای به نامزدهای اصلح، پاکدست، مدیر و کارآمد به توسعه مناطق خود و کشور کمک می‌کنند.

فرماندار جغتای گفت: حمایت و پشتوانه مردمی از ابتدای پیروزی انقلاب همواره همراه نظام جمهوری اسلامی بوده و حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد نیز به منزله مهر تایید مردم به شناسنامه نظام است.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان هزار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

محبی فر ادامه داد: تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان جغتای فراهم شده و ۶۵ شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دسترسی آسان مردم به صندوق‌های رای در روز انتخابات تعداد شعب رای‌گیری این شهرستان نسبت به انتخابات قبل ۱۳ شعبه افزایش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.