اصفهان- مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اعلام اینکه موجودی واکسن استان نزدیک به صفر است، گفت: تاکنون نزدیک به ۲۷۰ هزار نفر در استان نوبت اول واکسن و حدود ۷۰ هزار نفر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

موجودی واکسن اصفهان نزدیک به صفر است

به گزارش قدس آنلاین؛ رضا فدایی اظهار کرد: تقریبا تمام واکسن کرونایی را که وزارت بهداشت به استان اصفهان تخصیص داده بود به گروه های هدف یعنی افراد ۷۰ سال به بالا، بیماران خاص و قبل از آن به کادر بهداشت و درمان تزریق کردیم و موجودی استان نزدیک به صفر است، به همین دلیل واکسیناسیون هیچ گروه جدیدی شروع نشده و منتظر دریافت محوله جدید واکسن از وزارت بهداشت هستیم.

وی با اشاره به اینکه از اوایل خرداد به بعد اتفاق جدیدی در زمینه واکسیناسیون کرونا در استان نیفتاد، گفت: تاکنون نزدیک به ۲۷۰ هزار نفر نوبت اول واکسن و حدود ۷۰ هزار نفر دو نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

مسئول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه اگر هرچه سریع‌تر واکسن کرونا از وزارت بهداشت به استان نرسد برای تزریق دوز دوم واکسن شهروندان مشکل خواهیم داشت، گفت: از شهروندان درخواست کرده‌ایم به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند و کسانی که هنوز واکسن نزده‌اند منتظر پیامک باشند تا بعد از دریافت واکسن‌های جدید، از آنها برای تزریق واکسن دعوت کنیم.

فدایی در مورد زمان تحویل واکسن جدید کرونا به اصفهان نیز گفت: ما هم از طریق رسانه‌های جمعی در جریان اخبار و منتظر دریافت واکسن های جدید هستیم تا بتوانیم واکسیناسیون گروه‌های جدید را شروع کنیم، اما هنوز خبری نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.