رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خواف از عملیات مشترک احیایی در ۸۰ هکتار از عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان خبر داد.

عملیات مشارکت احیایی در ۸۰ هکتار از عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خواف


 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، علی اکبر رنجبر گفت: هم اکنون در سطح عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بالغ بر ۲۰ معدن کاو فعال داریم که بعضا بر اثر توسعه و گسترش فعالیت آنان موجبات تخریب عرصه ها فراهم می گردد.

وی افزود: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۱۵ هکتار عملیات مشارکت احیایی با شرکت های معدنی فعال را اجرا نمودیم که جزء پروژه های موفق شهرستان خواف بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این سیاست در سال ۱۴۰۰ نیز تداوم یافته و تاکنون بیش از ۸۰ هکتار بستر سازی نمودیم که ۷ هکتار آن در حال اجرااست.

رنجبر ادامه داد: با توجه به حضور فعال معدنکاوان در عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خواف، اجرای عملیات مشارکت احیایی در عرصه ها ضروری بوده و حفظ و حراست از اراضی ملی امری بسیار جدی برای منابع طبیعی و آبخیزداری قلمداد می گردد.

وی یادآوری نمود: یگان حفاظت از امور اراضی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خواف با گشت شبانه روزی در عرصه ها هر گونه سوء استفاده ای از اراضی ملی را رصد نموده و با سوء استفاده کنندگان با هماهنگی قوه قضا اعمال قانون می نماید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.