همزمان با میلاد فرخنده کریمه اهل بیت(ع)، جشن های مهر بیکران در زیارتگاه شهید مدرس(ره) آغاز به کار کرد.

علم و عمل دو بال سعادت و پیشرفت حضرت معصومه(س) بود

 به گزارش قدس آنلاین، اولین مراسم جشن های مهر بیکران با حضور زائران و مجاوران، شب گذشته در جوار زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) برگزار شد. در این مراسم عاشقان و ارتمندان به اهل بیت(ع) با مداحی و مولودی خوانی محمد ترابی، میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) را جشن گرفتند.

در این مراسم معنوی، حجت الاسلام نژادمحمد به بیان ویژگی های رفتاری، فضائل و مناقب کریمه اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: بر حسب آنچه به ما رسیده، افضل دختران حضرت موسی بن جعفر(ع)، حضرت معصومه(س) است. در تبیین عظمت معنوی ایشان همین بس که سه امام معصوم(ع)، زیارت حضرت معصومه(س) را معادل با اجازه ورود به بهشت معرفی کرده‌اند.

 وی با اشاره به اینکه عفت و تقوای حضرت به گونه ای بود که امام رضا(ع) لقب معصومه را به ایشان دادند، اظهار کرد: حضرت معصومه(س) از نظر علمی یک عالمه به تمام معنا بودند که وقتی حضرت کاظم(ع) پاسخ هایی که دخترشان به سوالات مردم داده بودند، را دیدند فرمودند: «فداها ابوها حکمت بحکم الله».

 این کارشناس دینی، با تاکید بر اینکه علم و عمل دو بال سعادت و پیشرفت حضرت معصومه(س) بود، تصریح کرد: هر کسی خواهان کمال و رشد است، باید به این دو بُعد در زندگی توجه کند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.