پاسور دوم تیم ملی والیبال با اشاره به نقش سعید معروف در پیشرفت فنی اش گفت: سعی می کنم از راهنمایی های کاپیتان تیم ملی برای بهتر شدن استفاده کنم.

از راهنمایی‌های معروف استفاده می‌کنم/ باید دیدارهای بعدی را ببریم

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته سوم مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با کسب ۵ پیروزی و ۱۷ امتیاز بالاتر از روسیه و آمریکا در جایگاه ششم ایستاد. ملی پوشان در هفته چهارم سه بازی مقابل تیم‌های استرالیا، برزیل و اسلوونی خواهند داشت.

محمدطاهر وادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: در هفته نخست مسابقات در غیاب سعید معروف، برای تیم ملی بازی کردم. معروف راهنمایی‌های بسیاری برایم انجام داد، از صحبت‌ها و نظرات معروف بسیار استفاده کردم.

پاسور دوم تیم ملی والیبال تاکید کرد: سعی در انجام تمام صحبت‌های معروف داشتم، در هفته آخر بازیکنان با تمام توان خود بازی و تاکتیک‌های مربی را اجرا کردند. برای هر سه بازی با هدف کسب پیروزی به میدان رفتیم.

وی اظهار داشت: هفته آینده مقابل تیم‌های استرالیا، برزیل و اسلوونی بازی خواهیم داشت. پس از بازی با آلمان یک روز استراحت فعال داشتیم، یعنی یک تمرین کوتاه مدت انجام شد و از امروز تمرینات خود را برای بازی با حریفان در هفته چهارم پیگیری خواهیم کرد. تمام هدف و تلاش ملی پوشان کسب پیروزی در هفته‌های باقی مانده است.

وادی در ادامه درباره شرایط و وضعیت خودش گفت: خدا را شکر از نظر بدنی شرایط خوبی دارم، تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت که بهترین عملکردم را برای تیم ملی به نمایش بگذارم و در مواقعی که به کمکم نیاز باشد حتماً تمام تلاشم را خواهم کرد.

پاسور دوم تیم ملی والیبال در پایان درباره ست چهارم بازی تیم ملی ایران مقابل آلمان گفت: الکنو از بازیکنان درخواست کرد با شور و هیجان و با دل جان بازی کنند. بازیکنان ذخیره نیز تصمیم گرفتیم بازیکنان داخل زمین را جانانه تشویق کنیم که این کار نیز جواب داد و روحیه تیم ملی افزایش یافت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.