۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
کد خبر: 756754

دیدار تیم های ملی فوتبال هلند و اوکراین در مسابقات یورو ۲۰۲۰ با برتری سه بر دو لاله‌های نارنجی به پایان رسید.

شاگردان «شوچنکو» بازنده‌های سربلند

دیدار تیم های فوتبال هلند و اوکراین امروز (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ در چارچوب هفته اول رقابت های یورو ۲۰۲۰ از گروه سوم در ورزشگاه یوهان کرایوف آمستردام برگزار شد که در پایان لاله‌های نارنجی موفق شدند در دیداری جذاب و پر گل، میهمان خود را با نتیجه سه بر دو شکست دهند.

در نیمه نخست این دیدار نارنجی پوشان عملکرد بهتری داشتند و توانستند در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشته باشند. البته تلاش شاگردان فرانک دی بوئر نتیجه‌ای در بر نداشت و هر دو تیم به تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 

هلندی ها در نیمه دوم بازی را بهتر شروع کردند و موفق شدند در دقیقه ۵۲ توسط «جورجینیو واینالدوم» کاپیتان خلاق خود، به گل اول برابر اوکراین دست پیدا کنند. 

پیروزی شیرین و پر دردسر هلند در برابر شاگردان «شوچنکو»

البته این گل پایان کار نبود چرا که «ووت وگورست» در دقیقه ۵۹ توانست بار دیگر دروازه اوکراین را باز کرده تا لاله های نارنجی در خانه دو بر صفر از حریف خود پیش بیفتند.  

پیروزی شیرین و پر دردسر هلند در برابر شاگردان «شوچنکو»

شاگردان آندره شوچنکو پس از گل دوم هلند، فشار خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کردند و بالاخره این حملات جواب داد و «آندری یارمولنکو» کاپیتان اوکراینی ها موفق شد در دقیقه ۷۵ با یک ضربه بسیار زیبا دروازه هلندی ها را باز کند. البته این پایان کار نبود چرا که تیم اوکراین توانست توسط «رومن یارمچوک» در دقیقه ۷۹ به گل تساوی دست یابد. 

پیروزی شیرین و پر دردسر هلند در برابر شاگردان «شوچنکو»

این پایان این بازی جذاب نبود زیرا «دومفرایز» موفق شد در دقیقه ۸۵ گل برتری و سوم نارنجی ها را به ثمر برساند. شاگردان دی بوئر توانستند این نتیجه را تا پایان بازی حفظ کنند و اولین برد خود را در یورو ۲۰۲۰ بدست آورند.

ترکیب تیم ملی هلند: 

مارتین استکلنبرگ، دنزل دامفریز، جورین تیمبر، استفان دی‌فرای، دلی بلیند، پاتریک فن آنهولت، مارتین ده رون، جورجینیو واینالدوم، فرنکی دی‌یونگ، ووت وگهوست و ممفیس دیپای

سرمربی: فرانک دی بوئر

ترکیب تیم ملی اوکراین:

گورجی بوشچن، ویتالی میکولنکو، میکولا متوینکو، ایلیا زبرنی، اولکساندر کارافیف، اولکساندر زینچنکو، اولکساندر زوبکوف، روسلان مالینووسکی، سرگی سیدورچوک، آندری یارمولنکو، رومن یارمچوک

سرمربی: آندره شوچنکو

در دیگر دیدار این گروه نیز ساعتی پیش تیم اتریش موفق شد مقدونیه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا اولین پیروزی خود را در این رقابت ها جشن بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.