۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 756787

نام های بسیار معروف و شناخته شده‌ای از جواهرات در دنیا وجود دارد که کارتیر یا کارتیه به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین برندها در این بین خودنمایی می‌کند.

چند ترفند عالی برای اینکه طلای «کارتیر» خود را درخشان کنید

جواهرات این کمپانی در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده هستند و عده زیادی از افراد سرشناس زیورآلات خودشان را از این برند تهیه می کنند. در ایران نیز همچون دیگر کشورها کارتیر یکی از محبوب ترین برندهای جواهرات به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد.

خرید طراحی کارتیر در ایران به دلیل نبود شعبه رسمی کمی دشوار به نظر می رسد. گالری طلا و جواهر ربیعی به عنوان یکی از معتبرترین گالری های ایران با ارائه انواع مدل های طلای کارتیر اصل ، بهترین انتخاب ها را پیش روی شما می گذارد. اگر جواهری با ارزش مانند کارتیر خریداری نمودید، لازم است به بهترین شکل ممکن از آن نگهداری کنید تا همیشه زیبایی خودش را حفظ نماید.

طلای کارتیر چیست

 کارتیر یک برند بسیار معروف  و قدیمی ساخت جواهرات در فرانسه است که  در حال حاضر به لطف کیفیت بالا و محبوبیت زیاد در اکثر کشورهای دنیا شعبه دارد. یکی از دلایل محبوبیت بالای طلای کارتیه تولید جواهرات سلطنتی برای پادشاهان کشورهای مختلف است. حتی بسیاری از تاجهای پادشاهان و ملکه های دنیا را این برند معروف طراحی و ساخته است. تعدادی از تولیدات این کمپانی شهرت جهانی پیدا کرده اند و قیمت های چند میلیون دلاری برای آنها در نظر گرفته شده است.

چرا کارتیه تا این اندازه محبوب است

 شاید یکی از بزرگترین و اصلی ترین دلایلی که پادشاهان و افراد معروف دنیا این برند را انتخاب کرده اند این است که توجه آنها به جزئیات بیش از اندازه زیاد است. جواهرات کارتیه از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی جزئیات آنقدر دقیق هستند که کمتر کمپانی در دنیا توان تولید محصولاتی با این میزان جزئیات را دارد. اصلی‌ترین راه تشخیص طلای کارتیر اصل از تقلبی نیز همین توجه به جزئیات می باشد. پس اگر حس کردید کوچکترین بی توجهی در ساخت جواهر مورد نظر صورت گرفته بدانید با یک کارتیر تقلبی روبرو هستید.

خرید طلای کارتیر در ایران

 همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم کمپانی کارتیه در بسیاری از کشورهای دنیا شعبه دارد اما ایران در لیست این کشورها حضور ندارد. همین مورد باعث می شود خرید طلای کارتیر اصل در ایران کمی دشوار باشد و نمونه های تقلبی در بازار خودنمایی کنند. به همین دلیل اگر تصمیم دارید به سراغ خرید طلای کارتیر بروید حتماً از گالری های معتبر و شناخته شده خرید نمایید تا ضمانت های اصالت در اختیار شما قرار دهند. گالری طلا و جواهر ربیعی با بیش از ۵۰ سال سابقه و ارائه انواع مدل های طلای کارتیر میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

تکنیک های نگهداری از از طلا و جواهرات 

 چه جواهرات شما از برند ارزشمند کارتیر باشد و چه از هر نوع دیگری، لازم است به بهترین شکل ممکن از زیورآلات خودتان محافظت کنید تا همیشه جذابیت ظاهری آنها حفظ شود. برای مثال شاید صابون و انواع مواد شوینده طلا را خراب نکنند اما قطعاً روی سنگ و نگین های تزیینی و همچنین شفافیت جواهرات تاثیر دارند. پس سعی کنید جواهرات خود را در معرض مواد شیمیایی و مواد شوینده قرار ندهید. از نکات مهم دیگری که باید به آن توجه نمایید این است که جواهرات را هر چند وقت یکبار تمیز کنید تا چرک و کثیفی های آن کهنه نشود زیرا در این صورت پاک کردن آنها کار آسانی نیست. حتماً برای تمیز کردن از پارچه های نرم استفاده کنید تا روی زیورآلات شما خط و خش ایجاد نشود. هنگامی که از جواهرات استفاده نمیکنید آنها در جایی بگذارید که خش روی آنها ایجاد نشود.

ترفند هایی برای براق کردن طلا

 در حالت کلی جواهرات ساخته شده از طلا بسیار مقاوم هستند و هرگاه احساس کردید درخشانی و جذابیت روزهای اول را ندارند می‌توانید با یک تمیز کاری ساده مثل روز اول آنها را براق کنید. استفاده از پارچه نرم و لطیف و محلول رقیق آب و مایع ظرفشویی یکی از ساده ترین و کاربردی ترین راه های براق کردن طلا می باشد. استفاده از محلول رقیق آب و جوش شیرین، استفاده از سرکه و همچنین استفاده از محلول آمونیاک نیز جزء بهترین و کاربردی ترین راه ها برای براق کردن طلا در خانه به حساب می آیند.

برای مشاهده کالکشن طلا و جواهرات سال 2021 از برندهای جهانی به وبسایت گالری طلا ربیعی مراجعه کنید. گالری ربیعی با قدمت 50 ساله یکی از قدیمی‌ترین و معتبرین گالری های طلا در تهران و سایر استان‌ها است. برای مشاهده محصولات به وبسایت گالری به آدرس galleryrabiei.com مراجعه کنید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.