به همت اداره خانواده آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مسابقه حدیث کرامت در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی تا ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مسابقه حدیث کرامت با اهداء ۸۸۸ هدیه متبرک برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به همت اداره خانواده این آستان مقدس به مناسبت دهه کرامت و در قالب جشنواره مردمی کرامت مسابقه حدیث کرامت در سه بخش عمومی، کودک و نوجوان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بخش عمومی مسابقه حدیث کرامت شامل دو بخش کتابخوانی و پاسخ به سوال از کلیپ روزانه مسابقه است که بخش کتابخوانی با معرفی کتاب «مینوی نگاه تو» دنبال می‌شود که شامل مجموعه داستان‌های کوتاه بر اساس زندگی امام رضا علیه السلام است، علاقه مندان می توانند با سه روش پاسخ به سوالات، ارسال فایل خواندن بخشی از کتاب و نوشتن خلاصه‌ای از کتاب در این بخش شرکت کنند.

در بخش کودک نیز با معرفی کتاب «ابرک» علاقه مندان می توانند از سه روش پاسخ به سؤالات مسابقه، ارسال خلاصه کتاب و یا ارسال فایل خواندن بخشی از این کتاب در مسابقه حدیث کرامت شرکت کنند.

نوجوانان نیز در سه بخش مسابقه کتابخوانی با معرفی کتاب «آشنایی با زندگی حضرت فاطمه معصومه علیها السلام»، مسابقه خاطره دخترانه و پاسخ به سؤالات کلیپ روزانه که در کانال نوجوانان فاطمی بارگزاری می شود می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

به برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه ۸۸۸ هدیه ارزشمند شامل کمک هزینه سفر به شهرهای مقدس مشهد و قم و هدایا نفیس و متبرک دیگر اهدا خواهد شد.

مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۱ تیرماه خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه حدیث کرامت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در مسابقه به نشانی اینترنتی www.fatemi.amfm.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.