کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند عراق را شکست دهد و مردم را خوشحال کند.

حاج صفی: باید از این گروه صعود کنیم چون لیاقتش را داریم

به گزارش ایسنا، احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ ملی ایران مقابل عراق در انتخابی جام جهانی اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم ملی از نظر فنی، روحی و روانی بازی به بازی بهتر شده است. خدا را شکر برای بازی فردا آماده هستیم. همه می‌دانیم که بازی سختی داریم.

کاپیتان تیم ملی ایران تاکید کرد: بازی‌های ایران و عراق همیشه سخت و همچنین جذاب و پرگل بوده است. امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب از آب درآید و مردم ایران و عراق از دیدن بازی لذت ببرند. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

حاج‌صفی  درباره جو شاداب تیم ملی قبل از دیدار با عراق گفت: از زمان ورود به بحرین شرایط را درک کردیم و می‌دانستیم در دور رفت امتیازات را به سادگی از دست داده‌ایم. هم قسم شدیم این امتیازات را جبران کنیم چرا که دیگر جای امتیاز از دست دادن وجود ندارد. طی صحبت‌هایی که با هم داشتیم، تمرکز تیم بالا بود و همه یک هدف داشتیم و فقط  باید از این گروه صعود کنیم چون لیاقتش را داریم.

وی ادامه داد: سه بازی خیلی خوب انجام دادیم و جو خوبی بر تیم حاکم است. ما یک هدف داریم و باید از این گروه صعود کنیم. مردم و پیشکسوتان از تیم ملی حمایت کردند و به همین دلیل تیم سرحال بود. انرژی مثبت همه مردم در این بازی ها به ما کمک کرد و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم و بتوانیم برنده بازی با عراق شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.