استاد حوزه علمیه با بیان اینکه علما واسطه رزق علمی، معنوی و مادی پروردگار را حضرت معصومه سلام‌الله علیها و دیگر حضرات می‌دانستند، گفت: باید مانند حضرت معصومه سلام‌الله علیها اهل سرعت و سبقت در خیرات باشیم تا به بهشت نعیم برسیم و امروز بالاترین خیر نصرت نظام اسلامی در انتخابات است.

بالاترین خیر نصرت نظام اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی اظهار کرد: عظمت و منزلت حضرت معصومه سلام الله علیها برای عقل‌های ما قابل درک نیست و حتی علمای ما هم از درک مقامات ایشان اظهار شگفتی و عجز می‌کردند.

وی با بیان اینکه به ما دستور داده‌اند معرفت بیشتر نسبت به این بانو کسب کنیم، گفت: بهشتی شدن به معنی عاقبت به خیری است که از بالاترین نعمت‌ها است و این جایگاه به زائر با معرفت حضرت معصومه سلام الله علیها وعده داده ‌شده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه بهشت و جهنم برای ما آماده شده و زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها ما را به بهشت می‌رساند، افزود: امام رضا علیه السلام لقب معصومه را به خواهر خود داده و برای این حضرت زیارتنامه انشاء کرده‌اند که این فضیلت برای کمتر کسی از میان امامزادگان وجود دارد.

وی با بیان اینکه امام رضا علیه السلام ولی خدا و حضرت معصومه سلام الله علیها ولیه امام هستند، گفت: حرکت تمام امامان معصوم حرکت سیاسی است زیرا سیاست و حکومت حق امام معصوم است و حضرت معصومه سلام الله علیها در تقویت این حکومت و سیاست برای امام رضا علیه السلام سنگ تمام گذاشته‌اند.

حیدری کاشانی با بیان اینکه زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها می‌تواند سیئات ما را به حسنات تبدیل کند و سند رهایی ما از جهنم و ورود به بهشت باشد، گفت: در زیارتنامه حضرت دو افق بالاتر که شفاعت در بهشت و همنشینی با اهل بیت(ع) در بهشت است را طلب می‌کنیم و می گوییم ما با زیارت شما بهشتی شدیم و با محبت و ولایت اهل بیت(ع) همدل و همزبان شدیم که این همدلی به معنی همراهی و همگامی اهل بیت(ع) در سبک زندگی است.

وی با بیان این که علما واسطه رزق و روزی پروردگار را هم در رزق و روزی علمی و معنوی و هم در رزق مادی حضرت معصومه سلام الله علیها می‌دانستند، گفت: علامه طباطبایی در درس‌های خود گاهی سکوت می کردند و سپس می‌گفتند ما ابدیت و جاودانگی را در پیش داریم و نه تنها با توسل به اهل بیت(ع) باید بار زندگی دنیا بسته شود بلکه همراهی با این بزرگواران بار ابدیت، خلود و جاودانگی ما را در بالاترین درجات بهشت کفایت می‌کند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سرچشمه تمام چشمه‌های بهشتی حوض کوثر است، گفت: کسی که به سرچشمه کوثر برسد به بالاترین درجات و لذت‌های بهشتی می رسد و ما در زیارت نامه حضرت معصومه این مقام را از خدا طلب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید مانند حضرت معصومه سلام الله علیها اهل سرعت و سبقت در خیرات باشیم تا به بهشت نعیم برسیم، افزود: ما یک خیر و حسنه بسیار عظیم که نصرت نظام اسلامی است را در پیش داریم و باید نسبت به این خیر سبقت بگیریم و در انتخابات حضور حد اکثری داشته باشیم و اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.