۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 756917

همزمان با سومین روز از دهه کرامت، اعضای قرارگاه رسانه ای استان خراسان رضوی با حضور در آسایشگاه خدام امام رضا(ع) با اهداء گل از خدمات خادمان تجلیل و قدردانی کردند.

تجلیل اصحاب رسانه از خادمان امام رئوف

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان، دبیر قرارگاه رسانه ای استان خراسان رضوی و جمعی از اصحاب رسانه استان جهت عرض خداقوت به خدام امام رضا(ع) در محل آسایشگاه خدام دربان امام رئوف واقع در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی حضور یافتند و با اهداء گل و شیرینی از زحمات و فعالیت های خدام این امام همام در ایام دهه کرامت تجلیل و قدردانی کردند.

دبیر قرارگاه رسانه ای استان خراسان رضوی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت گفت: زائران معتقدند که خدام امام رضا(ع) نماینده این امام رئوف هستند لذا در راستای ترویج فرهنگ و معارف ناب رضوی در جامعه وظیفه خطیری دارند.

محمد امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی نیز در این جلسه گفت: اصحاب رسانه همواره بازوی توانمندی در انعکاس خدمات و معنویت و نورانیت بارگاه منور رضوی هستند و آماده هستیم در بخش‌های مختلف ارتباطات خود را با اصحاب رسانه گسترش دهیم.

در ادامه این مراسم معنوی مسئول کشیک دوم خدام دربان حرم مطهر رضوی ضمن خوشامدگویی، به تشریح وظایف خدام و شیوه خدمت رسانی خادمان به زائران امام رضا(ع) پرداخت.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.