دبیر ستاد مشارکت حداکثری خراسان رضوی گفت:روزانه در حدود ۲۰ تا ۳۰ نقطه شهر مشهد میزهای گفت و گو درباره انتخابات با مشارکت دست کم ۴۰۰ نفر از دانشجویان، طلاب و اساتید برگزار می شود.

 ۳۰ میز گفت و گو درباره انتخابات روزانه در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام محمد جلال  افزود: از شروع تبلیغات انتخاباتی تاکنون ۱۵۰ میز گفت و گو در نقاط مختلف شهر مشهد با هدف افزایش مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات آینده تشکیل شده است

وی ادامه داد: این برنامه را هیات دانشجویی رایه الهدی که ۱۵ سال سابقه فعالیت دارد و از دانش آموختگان دانشگاههای مشهد تشکیل شده است اجرا می کند.

دبیر ستاد مشارکت حداکثری خراسان رضوی گفت: بلوار سجاد، سیدی، وکیل آباد، جاغرق، حر و  احمدآباد از جمله مناطقی است که تاکنون میزهای گفت و گو در آنها برپا شده است و  بعد از انتخابات هم این جلسات را به نحو دیگری ادامه خواهیم داد.

جلال افزود: از یک سال اخیر با شعار "ما همه هموطنیم، بیا با هم حرف بزنیم" با موضوع جلسات آزاد این میزهای گفت و گو را آغاز کردیم و در ایام انتخابات این جلسات با هدف هم افزایی و جلب مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه دارد.

وی ادامه داد: امروز نیاز کشور حضور پرقدرت در پای صندوق رای است و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که دشمن را از اهداف شوم خود ناامید کنیم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان‌دوره ای مجلس پنجم خبرگان رهبری و نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم شورای اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.