نامزد دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری وظیفه دارند مطالبه‌گری کرده و پیگیر رفع مشکلات فرهنگی جامعه باشند.

 نمایندگان خبرگان باید حقوق مردم را مطالبه کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله غلامرضا مقیسه  افزود: اعضای مجلس خبرگان به واسطه ارتباط نزدیک با رهبر معظم انقلاب، مشاوران امین وی محسوب می‌شوند.

وی مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را بر پایه اصل ولایت فقیه دانست و گفت: اعضای مجلس خبرگان در محافلی که با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند و همچنین از طریق ارتباطی که با سران قوا و مسوولان عالیرتبه کشور دارند بهتر می توانند مشکلات و مطالبات مردم را منعکس و پیگیری نمایند.

آیت الله مقیسه افزود: چنانچه نماینده مجلس خبرگان، بومی منطقه و استان حوزه انتخابیه باشد بهتر می تواند مطالبات مردم را دریافت و منعکس سازد لذا روی این موضوع باید تاکید شود.

وی اضافه کرد: مجلس خبرگان رهبری جایگاه خطیری دارد که به خوبی تبیین نشده است و یکی از  مهمترین وظایف مجلس خبرگان رهبری، انتخاب رهبر، نظارت بر انجام وظایف رهبری و انجام وظایف قانونی آن است.

مشارکت پرشور انتخاباتی قدرت چانه‌زنی نظام را افزایش می‌دهد

نامزد دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی گفت: مشارکت پرشور آحاد مردم در انتخابات، قدرت چانه زنی نظام جمهوری اسلامی را در صحنه بین المللی افزایش می دهد.

آیت الله مقیسه افزود: هر حکومتی از پشتوانه مردمی قوی برخوردار باشد، علاوه بر تاثیرگذاری در صحنه بین المللی، ضریب امنیت داخلی خود را نیز افزایش داده است.

وی با دعوت از گروههای مختلف مردمی برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد، تصریح کرد: حضور باشکوه ملت در پای صندوق های رای، عزت و  اقتدار اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی جمهوری اسلامی را به همراه دارد و زمینه برنامه ریزی مطلوب و حل مشکلات را فراهم می کند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.